În ultima perioadă tot mai mulți botoșăneni au făcut reclamații la adresa operatorului de apă, dar nu la sediul societății, ci la biroul președintelui Consiliului Județean. Costică Macaleți susține că cele mai multe sesizări vizează partea de intervenții și avariile.
Șeful Consiliului Județean spune că astfel de reclamații ar trebui să ajungă direct la cei de la Nova Apaserv, cărora le cere să fie mai cooperanți.
"Eu o fac pe dispecerul spunând celor de la apă să trimită vidanjă, echipe de intervenții. Sună la mine pentru că la ei (n.red Nova Apaserv) nu au găsit înțelegere. Am în fiecare zi discuții cu cei de la operatorul de apă și le-am spus să își bage mințile în cap și să facă ceea ce trebuie", a spus președintele Consiliului Județean.
Costică Macaleți susține că se impune modificarea organigramei la operatorul de apă, să fie mai mult personal pe partea de intervenții.
Operatorul de apă, reclamat la Consiliul Județean. "Eu o fac pe dispecerul", spune șeful CJ
Stiri Botosani Friday, 11 November 2016 ActualitateSpune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Performanțele profesionale ale funcționarilor publici ar putea fi evaluate anual!
Sunday, 23 February 2025
Proiectul, semnat de 55 parlamentari PSD și ai minorităților naționale, între care și de premierul Marcel Ciolacu, propune modificarea și completarea, în acest sens, a Ordonanței de...
Poliția Română: Atenție la solicitările de a vota diverși concurenți la anumite competiții!
Sunday, 23 February 2025
În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor. Sub pretextul simplu al &b...
În această dimineață: Incendiu izbucnit în podul unei case dintr-o localitate din Botoșani!
Sunday, 23 February 2025
Aceștia au constatat faptul că incendiul se manifesta în podul casei, unde ardeau câteva grinzi din lemn și au acționat rapid astfel încât flăcările să nu se extindă la între...