OJPC, solicitat la 3 dimineata sa cantareasca cotletul unui client aflat in restaurant!

Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani se confrunta cu diverse tipuri de sesizari, insa nu toate sunt realiste sau usor de verificat! Potrivit directorului Alexandru Zarug, unele sunt intemeiate, insa altele ori sunt facute de oameni aflati sub influenta bauturilor alcoolice si pentru orice problema solicita sprijinul comisarilor, in timp ce altele sunt adevarate, dar nu intra in sfera de competenta a Protectiei Cosumatorului.

De pilda, una dintre sesizarile primite pe robotul CJPC, care inregistreaza toate sesizarile din weekend, este facuta de un tanar care a sunat la ora 03:00 dimineata, pentru a solicita ca un comisar de la Protectia Consumatorului sa vina sa ii cantareasca cotletul de la restaurantul unde se afla, intrucat gramajul carnii nu ar corespunde cu ceea ce a cerut el.

"Noi nu luam in seama aceste reclamatii, mai ales daca persoanele care reclama sunt sub influenta bauturilor alcoolice. Azi dimineata un cetatean ne-a sesizat ca i-a sunat la usa niste angajati de la o firma de dezinsectie, i-a primit in casa, i-au facut dezinsectia si acuza ca i-au luat banii de pe masa. Cel care a facut reclamatia spune ca avea 200 lei pe masa si cel care i-a facut dezinsecia i-a luat, el crezand ca se duce sa-i aduca rest, ca dezinsectia nu putea sa coste 200 lei si reclama sa facem noi verificari de ce i-au luat acei 200 lei. A mai spus ca solutia cu care s-a facut dezinsectia nu era buna, ca era numai apa cu gaz si e nemultumit ca are iar gandac in casa", a declarat Alexandru Zarug, seful CJPC Botosani.

Potrivit reprezentantilor Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului, botosanenii s-au obisnuit sa sune, indiferent daca problema este sau nu de competenta comisarilor, intrucat de cele mai multe ori la Protectia Consumatorului li se rezolva oamenilor reclamatiile repede si eficient.

"Oamenii cred ca li se pot rezolva problemele la OJPC, pentru ca aici s-au luat masurile mai urgente si mai eficiente. Noi am mers la orice sesizare si daca s-a reclamat una, facand verificare, poate s-a gasit altceva, si am luat masura imediata si am dat amenda. Ceilalti se cam fofileaza, toti se feresc de aceea toti dau aprobari, DSP, DSV, si le dau certificatele ca sa functioneze si cine se duce sa rezolve problemele?... OJPC!", a adaugat Zarug.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Expoziție de artă plastică - „Culorile verii”, la Muzeul de Etnografie Botoșani!

astăzi, 20:00

Muzeul Județean Botoșani a organizat duminică, 5 octombrie 2025, la Muzeul de Etnografie, vernisajul expoziției de artă plastică intitulată „Culorile verii”. Cuprinzând luc...

Salvatorii botoșăneni, prezenți la competiția HERO România 2025!

astăzi, 19:15

În perioada 6 – 8 octombrie 2025, o echipă de pompieri-alpiniști din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Nicolae Iorga” al județului Botoșani participă l...

Expoziția „Pictura e un fel de muzică ce alină un nu-ştiu-ce, în deşert”, la Memorialul Ipotești!

astăzi, 18:35

Memorialul Ipoteşti – Centrul Naţional de Studii „Mihai Eminescuˮ, instituţie aflată în subordinea Consiliului Judeţean Botoşani, găzduieşte în perioada 9 octombrie &n...