OJPC, solicitat la 3 dimineata sa cantareasca cotletul unui client aflat in restaurant!

Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani se confrunta cu diverse tipuri de sesizari, insa nu toate sunt realiste sau usor de verificat! Potrivit directorului Alexandru Zarug, unele sunt intemeiate, insa altele ori sunt facute de oameni aflati sub influenta bauturilor alcoolice si pentru orice problema solicita sprijinul comisarilor, in timp ce altele sunt adevarate, dar nu intra in sfera de competenta a Protectiei Cosumatorului.

De pilda, una dintre sesizarile primite pe robotul CJPC, care inregistreaza toate sesizarile din weekend, este facuta de un tanar care a sunat la ora 03:00 dimineata, pentru a solicita ca un comisar de la Protectia Consumatorului sa vina sa ii cantareasca cotletul de la restaurantul unde se afla, intrucat gramajul carnii nu ar corespunde cu ceea ce a cerut el.

"Noi nu luam in seama aceste reclamatii, mai ales daca persoanele care reclama sunt sub influenta bauturilor alcoolice. Azi dimineata un cetatean ne-a sesizat ca i-a sunat la usa niste angajati de la o firma de dezinsectie, i-a primit in casa, i-au facut dezinsectia si acuza ca i-au luat banii de pe masa. Cel care a facut reclamatia spune ca avea 200 lei pe masa si cel care i-a facut dezinsecia i-a luat, el crezand ca se duce sa-i aduca rest, ca dezinsectia nu putea sa coste 200 lei si reclama sa facem noi verificari de ce i-au luat acei 200 lei. A mai spus ca solutia cu care s-a facut dezinsectia nu era buna, ca era numai apa cu gaz si e nemultumit ca are iar gandac in casa", a declarat Alexandru Zarug, seful CJPC Botosani.

Potrivit reprezentantilor Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului, botosanenii s-au obisnuit sa sune, indiferent daca problema este sau nu de competenta comisarilor, intrucat de cele mai multe ori la Protectia Consumatorului li se rezolva oamenilor reclamatiile repede si eficient.

"Oamenii cred ca li se pot rezolva problemele la OJPC, pentru ca aici s-au luat masurile mai urgente si mai eficiente. Noi am mers la orice sesizare si daca s-a reclamat una, facand verificare, poate s-a gasit altceva, si am luat masura imediata si am dat amenda. Ceilalti se cam fofileaza, toti se feresc de aceea toti dau aprobari, DSP, DSV, si le dau certificatele ca sa functioneze si cine se duce sa rezolve problemele?... OJPC!", a adaugat Zarug.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Garda de Mediu Botoșani: Amenzi usturătoare în cursul anului trecut pentru operatorii economici care poluează aerul!

Wednesday, 5 February 2025

Garda de Mediu Botoșani vine cu câteva precizări în întâmpinarea celor care doresc să fie informați. Poluarea și mirosurile pestilențiale reprezintă două probleme di...

„DemocraZICI 2025”: Ziua Internațională a Cititului Împreună, sărbătorită de micii cititori ai unei școli din Botoșani! (foto)

Wednesday, 5 February 2025

Sărbătorită la nivel mondial din 2010, această zi are ca scop evidențierea rolului lecturii cu voce tare de a crea comunități și a împărtăși povești. În țara noastră, even...

Locuință în pericol din cauza unui coș de fum necurățat: Recomandările ISU!

Wednesday, 5 February 2025

Funinginea depusă pe pereții interiori ai coșului de fum s-a aprins și exista pericolul de propagare a flăcărilor la acoperiș. La fața locului s-au deplasat un echipaj din cadrul Detașamen...