Operatorul de apă de la Botoșani a anunțat astăzi că suspendă începând cu data de 12.03.2020, până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, și activităţile de relaţii cu publicul care implică constatări/verificări la domiciliul clienţilor.
“Este vorba de citirea semestrială a contoarelor din condominii cu precizarea că facturarea consumului se va face în baza indexurilor declarate de către clienţi telefonic sau on-line iar în lipsa acestora, facturarea se va face din oficiu”, a explicat compania într-un communicat de presă.
De semenea, primirea cererilor de citiri în condominii vor fi suspendate la ghişeul Relatii cu Publicul, acestea putând fi transmise on- line.
“Eventualele recalculări se vor efectua în condiţiile transmiterii ataşat la cerere, a fotografiilor contoarelor din care să se observe în clar seria contorului, sigiliul aplicat şi indexul acestuia. Programările pentru verificarea metrologică periodică a contoarelor din apartamente, pentru clarificări clienţii fiind rugaţi să se adreseze on-line” a mai adăugat Nova Apaserv.
Operatorul sistează pe aceeaşi perioadă audienţele şi activitatea de relaţii cu publicul din cadrul compartimentului de Recuperări Creanţe, respectiv compartimentul Relaţii Publice Comunicare, clienţii fiind rugaţi să ne contacteze on-line, având la dispoziţie pagina de internet www.apabotosani.ro., şi adresele de e-mail nova@apabotosani.ro şi relatii@apabotosani.ro.