Negocierile dintre cele două părţi au ajuns la un consens, iar luni, noul partener a fost prezentat în cadrul unei conferinţe de presă de către preşedintele Răzvan Burleanu. Parteneriatul dintre Federaţia Română de Fotbal şi Telekom este valabil pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire, informează site-ul oficial al FRF, citat de prosport.ro.
Parteneriatul cu Telekom marchează prima implicare a grupului pe piaţa sportivă sub noul brand şi prevede bonusuri de performanţă sportivă, mai notează sursa citată.
"Federaţia Română de Fotbal primeşte astăzi alături un partener deosebit de important care împărtăşeşte valorile şi principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanţă. Telekom Romania devine sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal şi, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale
tricolorilorşi îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei! Bun venit, Telekom România, în familia fotbalului românesc!", a declarat Răzvan Burleanu, preşedintele FRF.