Incidentul s-a petrecut în toamna anului trecut în stația de la Veresti. Trenul care circula pe firul Suceava – Pașcani nu a reușit să oprească în stație după ce mecanicul de locomotivă a constatat că efectul de frânare este foarte slab.
După efectuarea frânării totale, mecanicul a observat că acul vitezometrului a scăzut brusc la 57 km/oră, apoi a revenit la 97 km/oră, după care imediat a scăzut la 0 km/oră, unde a rămas până la oprirea trenului.
Din cauza efectului de frânare necorespunzător, trenul s-a oprit după depășirea semnalului de ieșire al stației CFR Verești. Practic, locomotiva și 3 vagoane s-au oprit după 200 de metri, iar trenul a dat înapoi în stație, potrivit stiridinbucovina.ro.
După o investigație complexă s-a constatat că dintr-un marfar care a circulat înaintea trenului Suceava Nord – București Nord au căzut semințe de răpită care au dus la diminuarea aderenței dintre roți și șine pentru garnitura cu călători.
Marfarul a mers până la Pașcani, unde a fost reținut după ce s-a descoperit scurgerea semințelor de rapiță din 3 vagoane.