Modern Calor a trecut la debranșarea clienților rău-platnici!

Societatea Modern Calor a trecut deja la aplicarea măsurilor anunțate pentru recuperarea creanțelor de la clienții rău platnici. Astfel, un număr de aproape 200 de clienți, persoane fizice, au fost deja somați prin intermediul executorului judecătoresc. Totodată au fost preavizați pentru debranșare alți 150 de clienți.

S-a trecut și la debranșarea efectivă, acolo unde locatarii nu au înțeles că trebuie să-și achite măcar parțial datoriile sau să-și asume un plan strict de eșalonare a plăților.

Debranșarea s-a făcut după curgerea termenului legal de cinci zile de la preavizare. În ultimele două zile au fost debranșate șase scări de bloc.

Pentru a crea o imagine asupra volumului datorilor acumulate, prezentăm exemplul scării de la adresa Aleea Nucului nr.14, unde există șase apartamente racordate la termoficarea centralizată, dar care au acumulat facturi neplătite în valoare de 26.185  lei. În respectiva scară de bloc, la apartamentul nr.19 se înregistrează un debit la facturile la încălzire de 7.041 lei, la apartamentul nr.5 debitul este de 6.551 lei, iar la apartamentul nr.13 acesta are o valoare de 5.700 de lei.

Conducerea societății de termoficare a anunțat public demararea unei campanii de recuperare a creanțelor de la clienții care au acumulat facturi neplătite mai vechi de trei luni, urmând a face uz de toate mijloacele legale în acest sens, inclusiv sistarea furnizării serviciilor, acționarea în judecată a debitorilor și executarea silită în cazul celor pentru care sunt pronunțate deja hotărâri judecătorești.

Acțiunile de debranșare vor continua în perioada care urmează. De asemeni, de saptamâna viitoare sa va trece și la executări silite prin intermediul executorului judecătoresc.

La sfârșitul lunii ianuarie, clienții persoane fizice aveau acumulate facturi neplătite, ieșite din termenul de plată (adică mai vechi de 60 de zile), în valoare de șase milioane de lei, din care 1,2 milioane de lei reprezentau penalități de întârziere la plată, informeaza un comunicat al Biroului marketing comunicare, din cadrul Modern Calor.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Surse: Ministerul Muncii verifică fraude în acordarea pensiilor de handicap. Aproape 1 milion de români beneficiază de aceste drepturi!

astăzi, 10:55

Ministerul Muncii a început o evaluare a criteriilor în baza cărora sunt acordate pensiile de handicap, în contextul cheltuielilor ridicate și al numărului mare de beneficiari &ic...

Botoșănean reținut, pentru 24 de ore, după ce ar fi încercat să violeze o femeie!

astăzi, 10:06

La data de 17 iulie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani – Biroul de Investigații Criminale au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui tân...

Tristețea ”Fetei cu acordeonul”, apreciată în Franța, Germania, Turcia sau Belgia: În Botoșani ”am fost chemată să cânt de două ori în 3 ani!” (Foto, Video)

astăzi, 10:05

Oamenii din Botoșani o cunosc, dovadă că, de fiecare dată când a fost promovată în spațiul virtual, a adunat sute de mii de vizualizări. Este iubită, apreciată, ascultată. Cu foa...