E.ON Energie România a anunÈ›at astăzi că a decis ca după ridicarea stării de urgență din România È™i instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON .
În cea mai mare parte însă, activitatea de relaÈ›ii clienÈ›i va continua să se desfășoare online È™i telefonic, prin intermediul agenÈ›ilor companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro È™i pe platforma E.ON Myline.
“Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate È™i să respecte distanÈ›area socială pentru a evita răspândirea corona-virusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la mag-azinele E.ON să fie ultima opÈ›iune, fiind preferabil ca în această perioadă clienÈ›ii să folosească canalele alternative de comunica-re“, a anunÈ›at Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.
Magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecÈ›ia clienÈ›ilor È™i a angajaÈ›ilor au mai anunÈ›at reprezentanÈ›ii companiei. Astfel, la intrare se află dezinfectanÈ›i iar agenÈ›ii care deservesc clienÈ›ii poartă măști de protecÈ›ie È™i mănuÈ™i. De asemenea, toate suprafeÈ›ele È™i obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.