E.ON Energie România a anunțat astăzi că a decis ca după ridicarea stării de urgență din România și instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON .
În cea mai mare parte însă, activitatea de relații clienți va continua să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.
“Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate și să respecte distanțarea socială pentru a evita răspândirea corona-virusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la mag-azinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunica-re“, a anunțat Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.
Magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecția clienților și a angajaților au mai anunțat reprezentanții companiei. Astfel, la intrare se află dezinfectanți iar agenții care deservesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.