IPJ Botosani scoate la concurs 50 de posturi de agenti de politie!

Inspectoratul Politiei Judetene Botosani organizeaza concurs pentru incadrarea a 50 de agenti de politie pentru structurile de ordine publica.

In conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului ministrului nr. 665/2008 privind unele activitati de management resurse umane in unitatile M.A.I., raportului Inspectoratului General al Politiei Romane nr. 218945 din 23.03.2009 aprobat de conducerea M.A.I., Nota - Raport a Directiei Generale Resurse Umane nr. 213122 din 05.03.2009 privind avizarea unor criterii suplimentare de recrutare pentru incadrarea directa a unor posturi de agenti in Politia Romana, Inspectoratul de politie judetean Botosani, organizeaza concurs/examen cu recrutare din sursa externa pentru ocuparea a 50 functii de agenti de politie (47 pentru barbati si 3 pentru femei), dupa cum urmeaza:

1 ajutor sef post -P.P. ALBESTI Ordine publica 
2 ajutor sef post -P.P. BALUSENI ordine publica 
3 ajutor sef post -P.P. BLANDESTI ordine publica 
4 ajutor sef post -P.P. CALARASI ordine publica 
5 ajutor sef post -P.P. COPALAU ordine publica 
6 ajutor sef post-P.P. CORLATENI ordine publica 
7 ajutor sef post -P.P. CORNI ordine publica 
8 ajutor sef post -P.P. CORNI ordine publica 
9 ajutor sef post -P.P. COTUSCA ordine publica 
10 ajutor sef post -P.P. COTUSCA ordine publica 
11 ajutor sef post -P.P. DERSCA ordine publica 
12 ajutor sef post -P.P. DRAGUSENI ordine publica 
13 ajutor sef post -P.P. DURNESTI ordine publica 
14 ajutor sef post -P.P. FRUMUSICA ordine publica 
15 ajutor sef post -P.P.  GORBANESTI ordine publica 
16 ajutor sef post -P.P. HAVARNA ordine publica 
17 ajutor sef post -P.P. HANESTI ordine publica 
18 ajutor sef post -P.P.HILISEU HORIA ordine publica 
19 ajutor sef post -P.P. HLIPICENI ordine publica 
20 ajutor sef post -P.P. HUDESTI ordine publica 
21 ajutor sef post -P.P. HUDESTI ordine publica, pt. candidatele femei
22 ajutor sef post -P.P. IBANESTI ordine publica 
23 ajutor sef post -P.P. LUNCA ordine publica 
24 ajutor sef post -P.P. MANOLEASA ordine publica 
25 ajutor sef post -P.P. MIHALASENI ordine publica 
26 ajutor sef post -P.P. PRAJENI ordine publica 
27 ajutor sef post -P.P.RADAUTI PRUT ordine publica 
28 ajutor sef post -P.P. ROMANESTI ordine publica 
29 ajutor sef post -P.P. ROMA ordine publica, pt. candidatele femei
30 ajutor sef post -P.P. SANTA - MARE ordine publica 
31 ajutor sef post -P.P. SUHARAU ordine publica 
32 ajutor sef post -P.P. SULITA ordine publica 
33 ajutor sef post -P.P. STIUBIENI ordine publica 
34 ajutor sef post -P.P. TRUSESTI ordine publica 
35 ajutor sef post -P.P. TRUSESTI ordine publica 
36 ajutor sef post -P.P. UNGURENI ordine publica 
37 ajutor sef post -P.P. UNGURENI ordine publica 
38 ajutor sef post -P.P. UNTENI ordine publica 
39 ajutor sef post -P.P. VIISOARA ordine publica 
40 ajutor sef post -P.P. VARFU CAMPULUI ordine publica 
41 ajutor sef post -P.P. VLASINESTI ordine publica 
42 ajutor sef post -P.P. VORNICENI ordine publica 
43 ajutor sef post -P.P. VORONA ordine publica 
44 ajutor sef post -P.P. VORONA ordine publica, pt. candidatele femei
45 agent I -Politia Orasului  STEFANESTI ordine publica 
46 agent I si cond. caini de serviciu -Politia Orasului STEFANESTI 
47 agent I -Politia Or. SAVENI ordine publica 
48 agent II si cond. caini de serviciu -Politia Orasului  FLAMANZI 
49 ajutor sef post -P.P. DIMACHENI ordine publica 
50 ajutor sef post -P.P. POMARLA ordine publica 

La concurs pot participa toate categoriile de persoane (inclusiv personalul contractual al M.A.I. ) conform art. 6 pct. 1 litera f din  Ordinul ministrului nr. 665/2008, care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
       - sa aiba cetatenia romana si domiciliul in Romania;
       - sa cunoasca limba romana scris si vorbit;
       - sa aiba capacitate deplina de exercitiu
       - sa fie declarate apt din punct de vedere medical, fizic si psihic;
       - sa aiba varsta de minimum 18 ani impliniti;
       - sa fie absolventi de liceu cu diploma de bacalaureat;
       - sa aiba un comportament corespunzator cerintelor de conduita admise si
       practicate in societate;
       - sa nu aiba antecedente penale sau sa nu fie in curs de urmarire penala ori de
judecata pentru savarsirea de infractiuni, cu exceptia situatiei in care a intervenit
reabilitarea;
       - sa nu fi fost destituite dintr-o functie publica in ultimii 7 ani;
       - nu au desfasurat activitati de politie politica, astfel cum sunt definite prin lege;
       - indeplinesc conditiile prevazute la art. 10 alin. (3) din Legea nr. 360/2002
privind Statutul politistului, cu modificarile si completarile ulterioare;
       - indeplinesc conditiile specifice pentru ocuparea prin concurs a functiei cu
statut special;
       - sa aiba inaltimea de minimum 1,75 metri barbatii si 1,70 femeile;
       - detinerea permisului de conducere categoria B sau sa se regaseasca in procedura de obtinere a acestuia ( numai in masura in care aceasta conditie este prevazuta in mod expres in fisele posturilor respective, fiind indispensabila indeplinirii atributiilor de serviciu).
       - persoanele care au grade militare in rezerva pot fi recrutate numai in situatia in care prin incadrare, potrivit nivelului studiilor, nu dobandesc grade militare mai mici decat cele avute in rezerva.
 
 Nu pot participa la concurs persoanele care au fost politisti / cadre militare daca :
      - au incetat raporturile de serviciu in conditiile art. 69 lit. c, h, i si k din Legea nr. 360/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
      - au fost trecute in rezerva in conditiile art. 85 lit. d, i, j, k si ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare.

Recrutarea candidatilor se va realiza in perioada 01 – 10.04.2009.
Dosarele complete vor fi depuse pana la data de 15.04.2009 cu exceptia fisei medicale care va fi adusa pana pe 17.04.2009.

Pana la data de 24.04.2009 se vor desfasura activitatile de testare psihologica a candidatilor.

Validarea dosarelor de recrutare:
Pentru aplicarea prevederilor art.33 din actul normativ invocat, Comisia de concurs va proceda la verificarea dosarelor de candidat sub aspectul indeplinirii conditiilor si criteriilor de participare la concurs, respectiv a integralitatii si corectitudinii intocmirii, in vederea validarii/invalidarii acestora si implicit aprobarii/neaprobarii participarii candidatilor la concurs. Activitatea va fi consemnata intr-un proces verbal avizat de seful unitatii, iar pentru situatiile in care nu se aproba participarea la concurs vor fi emise adresele de comunicare catre candidati, conform prevederilor art.36 alin.2 lit.b din Anexa nr.2 la Ordinul ministrului nr.665/2008.

I. Desfasurarea concursului:
In conformitate cu prevederile Ordinului ministrului nr.665/2008 si a specificului atributiilor posturilor din cadrul structurilor de ordine si siguranta publica, concursul se va desfasura in perioada 27.04. – 15.05.2009, la nivelul I.P.J. BOTOSANI, si va consta in sustinerea, in ordine, a urmatoarelor probe de concurs:
a. evaluarea performantei fizice;
b. test scris, pentru verificarea cunostintelor necesare indeplinirii atributiilor postului;
c. interviu structurat pe subiecte profesionale.


I.P.J. BOTOSANI va organiza si desfasura probele de concurs, pe baza calendarului transmis de Inspectoratul General al Politiei Romane, cu respectarea prevederilor Ordinului ministrului nr.665/2008.
Pentru asigurarea impartialitatii, obiectivitatii, transparentei si desfasurarea unitara a concursului, respectiv a probei de concurs – test scris si in functie de numarul de candidati, in temeiul prevederilor Raportului nr.218.945 din 23.03.2009 aprobat de conducerea ministerului, Inspectoratul General al Politiei Romane va transmite unitatilor, in timp util:

- tematica si bibliografia de concurs;
- nominalizarea unui reprezentant al Inspectoratului General al Politiei Romane pentru monitorizarea activitatilor de selectie desfasurate la nivelul unitatilor;
- calendarul de desfasurare a probei de concurs – test scris;
- subiectele si baremele de corectare a testului scris.
Testul sau testele scrise vor fi elaborate de catre specialisti ai directiilor de specialitate din Inspectoratul General al Politie Romane, iar varianta care va face obiectul concursului, va fi extrasa de conducerea Politiei Romane, in prezenta unui reprezentant desemnat de Corpul National al Politistilor si transmisa unitatilor prin reteaua informatica a Politiei Romane sau prin fax (in situatia aparitiei unor probleme tehnice).
Pentru promovarea probelor la evaluarea performantelor fizice candidatii trebuie sa obtina minim nota 5,00 la fiecare proba, iar media notelor sa fie minim 6,00.
Nota minima pentru promovarea celorlalte probe este 7,00.
Candidatii barbati si candidatele femei concureaza separat pe locurile destinate acestora.
Repartizarea candidatilor se va face in ordinea descrescatoare a notelor obtinute, in functie de optiunea acestora.
Nota finala reprezinta media notelor obtinute la fiecare dintre probele concursului.
La proba a doua de concurs si, dupa caz, la urmatoarea se prezinta numai candidatii declarati admis la proba desfasurata anterior.
In situatia in care mai multi candidati au aceeasi nota finala, este declarat admis la concurs candidatul care are cea mai mare nota la proba scrisa. In cazul in care exista in continuare egalitate va fi declara admis candidatul care are cea mai mare nota la evaluarea performantelor fizice. Daca si in aceasta situatie exista egalitate departajarea se va face dupa nota obtinuta la examenul de bacalaureat.


Dosarul de concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:

- cerere de inscriere si C.V.;
- copii legalizate ale documentelor care atesta nivelul si specializarea studiilor impuse de cerintele postului;
- copii ale actului de identitate, carnetului de munca si daca este cazul livretul militar;
- copii legalizate ale certificatului de nastere ale candidatului, sotului / sotiei si fiecarui copil, a certificatului de casatorie, precum si ale hotararilor judecatoresti privind starea civila;
- autobiografia si tabelul nominal cu rudele candidatului;
- cazierul judiciar;
- caracterizarea de la ultimul loc de munca, respectiv din institutia de invatamant in cazul absolventilor in primul an de la absolvire;
- 3 fotografii tip buletin de identitate;
- 2 fotografii color 9*12;
- Fisa medicala tip de incadrare in M.A.I.;
- Declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptarea conditiilor de recrutare;

II. Dispozitii finale:
I.P.J. BOTOSANI va informa in timp util candidatii, cu privire la calendarul desfasurarii probelor de concurs, precum si eventualele modificari intervenite.

Aceste date se afla afisate si la avizierul din spatiul de primire a publicului al Inspectoratului Judetean de Politie.
Pentru depunerea documentelor si orice alte informatii suplimentare, candidatii se pot adresa Serviciului Management Resurse Umane al unitatii noastre.

                                                                 BIROUL DE PRESA AL I.P.J. BOTOSANI
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Transportator de lemne sucevean, amendat la Botoșani și cu marfa confiscată de polițiști!

Tuesday, 26 November 2024

Polițiștii din cadrul Poliției Orașului Darabani au oprit pentru control, pe drumul public din comuna Păltiniș, o autoutilitară condusă de un bărbat de 68 de ani, din județul Suceava, care t...

Marius Budăi: „Echipa de candidați la alegerile parlamentare de la PSD Botoșani susține realizarea Drumului Expres Botoșani-Suceava”

Tuesday, 26 November 2024

„Realizarea Drumului Expres Botoșani-Suceava face parte din programul nostru local de guvernare, care va lega municipiul Botoșani de aeroportul de la Salcea, distanță care se va parcurge &ic...

Preotul Ioan Manoliu a fost depus astăzi la biserica „Sf. Gheorghe” din Drăgușeni!

Tuesday, 26 November 2024

Preotul Ioan Manoliu de la Biserica „Sfântul Gheorghe” din Drăgușeni, care a trecut la cele veșnice la începutul acestei săptămâni, a fost depus la biserica în...