Incredibil! Ce răspuns a primit un consilier local când a sunat la Poliție, deranjat de o petrecere

Consilierul local Cătălina Lupașcu a prezentat în cadrul ședinței ordinare de Consiliu Local de joi o situație cu care s-a confruntat în urmă cu câteva zile când a sunat la Poliție pentru a reclama că la un bar  din cartierul în care locuiește este o petrecere cu lăutari care perturbă liniștea locatarilor.
 
Lupașcu a spus că a sunat pe numărul de fix de la Poliția Municipiului Botoșani iar răspunsul pe care i l-a dat polițiștul de la celălalt capăt al firului a fost acela că a vorbit cu nașul și petrecerea se va încheia într-o oră.

“Domnule primar, domnule consilieri din ATOP, rog sa se faca demersurile necesare catre Politia Municipiului Botosani sa fie informati cetatenii unde si cum trebuie sa se adreseze pentru a primi sprijin pentru pastrarea ordinii si linistii publice. In seara de 18 iulie, la ora 2 noaptea, am sunat la Politie si mi-a raspuns un domn caruia i-am reclamat ca la un bar din Parcul Tineretului e mare petrecere cu lautari. Raspunsul a fost tipic romanesc, ca a discutat cu nasul si petrecerea se va incheia peste o ora. Bineinteles ca petrecerea a continuat pana dimineata", a spus Cătălina Lupașcu.

Cele relatate de consilierul local au stârnit zâmbete în rândul celorlalți aleși muncipali.

“Starneste rasul stiu, dar nu e singura problema din zona Parcul Tineretului. Va rog  din nou sa faceti demersuri pentru a asigura cetatenilor linistea si ordinea publica. Ce facem cu grupurile de tineri care consuma alcool pe spatiul public, agentul sef negociaza cu nasul? Mai avem nevoie de cei care trebuie sa asigure ordinea si linistea publica sau negociem cu nasul sau eventual cu ceilalti?", a mai spus Lupașcu.
 
Primarul Ovidiu Portariuc a spus ca in intalnirile cu cetatenii si lui i-a fost adusa in atentie aceasta problema privind lipsa de reactie in unele cazuri in care ar trebui asigurata ordinea si linistea publica.

“Am avut discutii si la Politia Municipiului si la Politia Locala, dar am rugat si cetatenii sa reactioneze. Inca nu este creata acea obisnuinta de a suna la 112, nu la alte telefoane. Si le-am spus ca daca in 10-15 minute nu vine nimeni sa sune pe TelVerde la Primarie si vedem exact care a fost situatia pentru ca ramane inregistrat la ce ora s-a sunat, cine a preluat apelul", a mentionat primarul.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

„Siguranța nu intră în vacanță” - pompierii botoșăneni s-au întâlnit cu copiii din Coșula și Buda! (Foto)

astăzi, 20:18

Să știi cum să acorzi primul ajutor sau cum să te comporți în situații de risc – fie că vorbim despre incendii, inundații, cutremure sau descoperirea muniției neexplodate – ...

Mâine, 1 august, ZIUA MARILOR SCUMPIRI! Cât de adânc bagă mâna Guvernul Bolojan în buzunarele românilor!

astăzi, 19:41

TVA 21%, accize crescute, CASS pentru pensionari, taxe noi pentru șoferi și jucătorii la păcănele, toate sunt măsuri care intră în vigoare de la 1 august. Guvernul Bolojan dă startul ref...

„Dorințe îndeplinite la vârste potrivite” - Activități ale polițiștilor de Siguranță Școlară în luna iulie! (Video)

astăzi, 18:27

Pe timpul vacanței de vară, polițiștii de siguranță școlară implementează Campania Națională ”𝐃𝐨𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞 𝐢̂𝐧𝐝𝐞𝐩𝐥𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞 𝐥𝐚 ...