Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

ANAF promite digitalizare. Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real, scrie Antena3.ro.

Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Cum va arăta Parcul „Mihai Eminescu” după proiectul de modernizare și reabilitare! (Foto)

astăzi, 11:15

Joi, la Primăria Municipiului Botoșani, a avut loc o conferință de lansare a proiectului „𝑼_𝑳𝑨𝑲𝑬𝑺: 𝑼𝒓𝒃𝒂𝒏𝑳𝒂𝒌𝒆𝒔: 𝑪𝒓𝒐𝒔𝒔-𝑩𝒐...

Călugărul din Hlipiceni, decorat de Patriarhul Daniel cu Ordinul „Credință și Comuniune”

astăzi, 10:53

Preafericitul Părinte Daniel, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, a oferit, joi, Ordinul „Credință și Comuniune”, persoanelor și instituțiilor implicate în organizarea ...

Medicii sanitar-veterinari din Suceava se pregătesc să închidă și ultimul focar de pestă porcină, dar se tem de cazurile din Botoșani!

astăzi, 10:41

Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Suceava încearcă să țină sub control pesta porcină africană, un virus care încă este contestat că ar exista ...