Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

ANAF promite digitalizare. Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real, scrie Antena3.ro.

Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Biserica Parohiei Oneaga, ctitorie a schimonahiei Safta Brâncoveanu din 1856, a fost resfințită!

astăzi, 18:23

Duminica aceasta, 24 august, Înaltpreasfințitul Părinte Teofan, Mitropolitul Moldovei și Bucovinei, a fost prezent în Parohia „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” din Oneag...

Noi reguli în spitalele din România. Ce date vor apărea din septembrie pe site-urile unităţilor medicale

astăzi, 16:30

Noi reguli în spitalele din România. Din luna septembrie unităţile medicale vor trebui să publice pe site-ul lor o serie de indicatori de transparență, anunță ministrul Sănătăți...

„Litoralul pentru toți” începe pe 1 septembrie: Programul se extinde și în sud!

astăzi, 15:40

Cea de-a 47-a ediţie a programului „Litoralul pentru toţi" se desfăşoară pe parcursul lunii septembrie, perioadă în care turiştii pot beneficia de tarife reduse cu până ...