Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

ANAF promite digitalizare. Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real, scrie Antena3.ro.

Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Servicii educaționale lansate în județul Botoșani printr-un proiect cofinanțat de Uniunea Europeană! (Foto)

Tuesday, 16 September 2025

Asociația Institutul pentru Parteneriat Social Bucovina, în parteneriat cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Botoșani, a organizat două evenimente de lansar...

Atenție, Cod Galben de instabilitate atmosferică în mai multe localități din Botoșani!

Tuesday, 16 September 2025

Meteorologii au actualizat prognoza și au emis o atenționare nowcasting de tip cod galben de ploi pentru o parte din județul Botoșani, astăzi, până la ora 21:00. Localitățile vizate s...

Tânăr din Botoșani, prins la volan cu numerele de la mașină expirate!

Tuesday, 16 September 2025

La data de 15 septembrie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Dorohoi au oprit pentru control, în municipiul Dorohoi, un autoturism condus de către un tânăr, de 26 de ani...