Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

ANAF promite digitalizare. Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real, scrie Antena3.ro.

Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Cutremur de 4.0 grade pe scara Richter, în această dimineață. ISU Botoșani: „Fiecare persoană trebuie să cunoască măsurile de protecţie!”

astăzi, 08:46

În această dimineață, în Maramureș, județul Satu Mare, s-a produs un cutremur cu magnitudinea de 4.0 pe scara Richter. Potrivit Institutului Național de Cercetare - Dezvoltare pentru...

(P) Jucării care formează minți curioase și suflete echilibrate: Ghid complet pentru părinți

astăzi, 07:53

Copiii sunt prin definiție curioși, activi și dornici să descopere lumea din jurul lor. Prin ochii lor, fiecare obiect capătă o valoare specială și fiecare joc devine o lecție ascunsă. Dacă...

MAI propune schimbări majore în Codul rutier: Noile reguli privind viteza medie și sancțiunile automate!

astăzi, 07:45

Ministerul Afacerilor Interne propune o serie de măsuri pentru creșterea siguranței rutiere și digitalizarea serviciilor pentru șoferi. Printre acestea se numără introducerea sistemului națion...