Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

ANAF promite digitalizare. Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real, scrie Antena3.ro.

Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Daune importante în urma incendiului de la depozitul de cereale! (Video)

Thursday, 3 July 2025

Un incendiu de amploare s-a produs joi seara, la un depozit de cereale de la Dorohoi. Incendiul a fost lichidat, iar cauza probabilă este în curs de stabilire. Potrivit reprezentanților ...

Incendiu la un depozit de cereale din Dorohoi! (Foto, Video)

Thursday, 3 July 2025

Mai multe echipaje de intervenție ale Inspectoratului pentru Situații de Urgență Botoșani acționează pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-un depozit de cereale din municipiul Doro...

Elevii olimpici național și internațional vor primi premii „mai mari” pentru performanțe, anunță ministrul David

Thursday, 3 July 2025

Guvernul Bolojan taie actualele burse de excelență olimpică (tip I și II), pe lângă bursele de reziliență, rămânând la bursele de merit, sociale și tehnologice, cu noi crite...