Familia primarului se reunește la Botoșani. Vezi unde ar putea lucra doamna Portariuc!

Soţia primarului Ovidiu Portariuc împreună cu băieţelul pe care cei doi îl au, se va muta în luna august la Botoşani.

Până acum, soția lui Ovidiu Portariuc a lucrat în Iaşi, fiind angajată la o companie multinaţională.

Primarul Ovidiu Portariuc a spus că de când a venit la conducerea Primăriei a avut mai puţin timp pentru familie, şi odată cu mutarea soţiei şi a copilului la Botoşani speră să realizeze un echilibru între viaţa personală şi cea profesională.

"În aproximativ două luni îmi voi reuni familia în Botoşani, soţiei mele îi va expira contractul la sfârşitul lunii august, pe care l-a avut la o firmă multinaţională. Îmi propun să petrec mai mult timp cu ei. Cu siguranţă nu va lucra în domeniul public şi cu siguranţă nu va face politică pentru că nici nu îşi doreşte şi nici eu nu o încurajez pentru că sunt un adversar al relaţiilor politice bazate pe familie sau pe rude. Va merge în sectorul nonguvernamental, o fundaţie, sau o mică afacere într-un domeniu cultural, o librărie, o ceainărie", a spus Ovidiu Portariuc.
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

O femeie a ajuns la spital în urma unui accident cu trei mașini pe DN 29 B!

Friday, 4 July 2025

O femeie a ajuns la spital în urma unui accident rutier produs, în această după-amiază, pe DN 29 B, în localitatea Saucenița. În eveniment au fost implicate trei autoturism...

Valeriu Iftime propune o strategie națională pentru fotbalul românesc: „Avem nevoie de atacanți! Căutați-i!"

Friday, 4 July 2025

Omul de afaceri consideră că problema fundamentală este lipsa atacanților de careu și susține că este nevoie de un plan național pentru a descoperi și forma vârfuri de atac. Finanța...

A cumpărat o mașină cu 3.000 de euro fără să știe că era căutată pentru confiscare, șofer oprit în Vama Racovăț!

Friday, 4 July 2025

În cursul zilei de joi, în jurul orei 04.40, în Punctul de Trecere a Frontierei Racovăț – ITPF Iași, s-a prezentat pentru efectuarea formalităților de control necesare tre...