Facturile la E.ON, subiect de discuție în cadrul unei întâlniri la Prefectură

Dificultatea facturilor la energie electrică şi gaz, durata mare a noilor racordări, imposibilitatea verificării puterii calorifice a gazului metan, dar şi diferenţele de preţ ce îi dezavantajează pe botoşăneni, în comparaţie cu locuitorii din Sudul ţării sunt câteva dintre problemele ridicate de prefectul Costică Macaleţi în faţa reprezentanţilor E.ON România.

O delegaţie de 8 specialişti ai operatorului a solicitat pentru marţi, 17 noiembrie, o întrevedere cu reprezentantul Guvernului în teritoriu pentru stabilirea unui sistem periodic de întâlniri, vizând o mai bună colaborare cu administraţia judeţului şi, implicit, soluţionarea mai eficientă a problemelor ridicate de cetăţeni.

În acest cadru, Macaleţi a atras atenţia asupra faptului că operatorul are interesul, alături de administraţia publică locală, să extindă reţelele de electricitate şi gaz, asigurându-se astfel condiţiile minime de civilizaţie. Discuţia s-a axat pe cătunele încă neelectrificate, specialiştii E.ON prezentând soluţii de cofinanţare a unor astfel de investiţii, cu fonduri atât din partea primăriilor, cât şi a operatorului.

Se fac progrese şi vă pot da exemplul localităţii Balta Roşie, care va beneficia de un proiect al Academiei. Rugămintea noastră este ca autorităţile locale să facă demersurile până la capăt, lucru care nu se întâmplă întotdeauna., a explicat  Corneliu Zaiţ, specialist senior în comunicare, în cadrul E.ON.
           
Problema facturilor prea dificile şi-ar putea găsi o rezolvare prin intermediul facturii unice, pe care reprezentanţii operatorului au anunţat-o, aceştia explicând că se are în vedere şi montarea, într-o primă etapă,  a câteva sute de mii de aparate de măsurare inteligente, astfel încât să se renunţe la sistemul de estimare-regularizare a consumului de energie şi gaz.
           
Totodată, în acelaşi context, reprezentanţii E.ON au solicitat sprijinul pentru realizarea unui protocol cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, care să asigure schimbul prompt de informaţii şi atenţionări privind situaţiile de urgenţă, astfel încât intervenţiile la reţele, în caz de avarii, să se facă în cel mai scurt timp.    

O colaborare strânsă pe situaţiile de urgenţă este şi solicitarea noastră. Ne dorim ca cetăţenii să beneficieze de un serviciu de calitate, de intervenţii rapide de reparaţii, astfel încât să nu stea fără curent electric sau gaz, indiferent de problemele ridicate de condiţiile meteo. Aşadar suntem de acord pe multe linii şi sper să colaborăm foarte bine pe viitor în interesul botoşănenilor. Consider foarte utile astfel de întâlniri., a fost concluzia prefectului Costică Macaleţi. 

Comunicat de presă Instituția Prefectului

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

15.000 de profesori în pericol: „Când educația e sacrificată din nou pentru jafurile guvernării!”

astăzi, 15:00

În mijlocul concursului național de titularizare, după ce mii de profesori au susținut inspecții la clasă și se pregătesc acum pentru examenul scris, Guvernul lovește exact în fund...

Cum funcționa „fabrica de români” de la Săveni și cum era împărțită șpaga. Populația orașului s-a dublat peste noapte, dar doar în acte!

astăzi, 13:59

Detalii scandaloase ies la iveală în dosarul fabricii de acte false de la serviciul de evidență a populației din orașul Săveni care a făcut instant mii de oameni din spațiul fostei Uniun...

Bucurii și necazuri în casele lui Conu’ Cotin Zamfirescu din Botoșani

astăzi, 12:45

La Botoșani, în prima parte a anului 2024, locuitorii orașului au putut admira, din exterior, finalizarea lucrărilor de reabilitare a Casei Constantin Zamfirescu. Edificiul, situat pe Strada ...