Facturile E-On, o reala problema pentru botosaneni!

Botosanenii au aflat deja ca facturile la energia electrica sau la gaz se achita numai la banca. Ce se intampla insa atunci cand in cutia postala nu ajunge factura pe baza careia se poate face plata? Raspunsul reprezentantilor E-On este simplu: mergeti la Centrul de Relatii cu Clientii, solicitati o noua factura, dupa care va prezentati la banca pentru a face plata!

Schimbarea modului de achitare a facturilor E-On Gaz si E-On Electrica, fapt care ii determina pe clienti sa faca de multe ori cale intoarsa de la sediul E-On, situat pe Calea Nationala, intrucat facturile se achita doar la banci, da din nou batai de cap botosanenilor, care se plang ca facturile nu ajung in cutiile postale.  Din aceste motive, clientii E-On isi fac griji ca le poate fi sistat curentul electric sau gazul daca nu intra in timp util in posesia facturii, pe langa faptul ca li se adauga si penalitati pentru intarziere la plata, fara a avea vreo vina.

La solicitarea mai multor cititori Stiri Botosani, am decis sa luam un punct de vedere oficial al reprezentantilor E-On.

Reporterul a cerut ca oficialii E-On sa precizeze ce se intampla in cazul in care un cetatean nu intra in posesia facturii la timp si este depasita data scadenta. Mai mult, s-au transmis catre E-On si nemultumirile pe care cititorii le-au manifestat pe forum, unii dintre botosaneni solicitand chiar ca E-On sa aplice sistemul facturilor cu confirmare de primire.

S-a observat, totodata, si cat de deficitara este comunicarea cu reprezentantii E-On, dupa ce reporterul Stiri Botosani a solicitat un raspuns privind situatia in care un consumator nu primeste factura, si totusi trebuie sa-si achite obligatiile pentru serviciile prestate, reprezentantul E-On admitand in cele din urma sa transmita un raspuns oficial din partea companiei, dupa ce initial precizase ca va face lamuriri doar daca i se vor aduce la cunostinta cazuri concrete!

La un articol anterior, privind plata facturilor E-On Gaz si E-On Electrica exclusiv la banci, botosanenii si-au exprimat nemultumirea prin comentariile postate la materialul din data de 6 august 2010:

"Atunci cei de la E-ON gaz si electrica ar trebui sa trimita factura recomandata cu semnatura de primire, ce facem daca intr-o luna nu primim factura, cum platim?".

"1.nici pana acum nu primeam facturile la timp - uneori deloc - mai ales cele pentru gaz. dar de-acum, ca nu mai exista interes in promptitudinea expedierii lor? si 2: la preturile pe care le practicati, stimabili "E-oni", va puteati deranja de la inceputul lunii iulie - cel tarziu- sa anuntati aceste lucruri. Eu atunci am fost la casierii si am aflat ca nu mai functioneaza. era o coada infernala la eliberarea copiilor dupa facturile pe care oamenii ar fi trebuit sa le primeasca si nu le-au primit".

"Pe majoritatea facturilor pe care le primim sunt tot felul de reclame pe care nici nu le citesc, dar un anunt in directia aceasta se putea face".

"O sa le solicit trimiterea facturii cu confirmare de primire"


Potrivit purtatorului de cuvant al E-On Moldova, Corneliu Zait, botosanenii care nu au intrat in posesia facturilor E-On Gaz si E-On Electrica trebuie sa se adreseze Centrului de Relaţii cu Clienţii E-On din municipiul Botoşani, situat pe str. Calea Naţională nr. 36, de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17.30, pentru a li se elibera o noua factura care trebuie sa contina codul de bare, pentru a putea face plata la banca.

"Clientul poate să solicite Centrului de Relaţii cu Clienţii E-On din municipiul Botoşani eliberarea facturii care va conţine codul de bare necesar pentru utilizarea multiplelor mijloacelor de plată a contravalorii consumului de gaze naturale. Termenul de scadenţă la plată a facturilor de gaze naturale pentru consumatorii casnici este de 30 de zile de la emiterea acestora. Totodată, consumatorii beneficiază în plus de o perioadă de graţie de 15 zile de la data scadenţei facturii. Astfel, consumatorii au la dispoziţie în total 45 de zile în care pot achita factura fără percepere de penalităţi", a precizat Corneliu Zait, reprezentatul E-On Moldova in relatiile cu presa.

Vizavi de modul de trimitere al facturilor E-On Gaz si E-On Electrica, reprezentantii E-On spun ca nu ar fi o solutie cu succes garantat trimiterea facturilor cu confirmare de primire, intrucat, in opinia lui Corneliu Zait, primirea facturii ar putea fi semnata de oricine de pe scara de bloc.

"Nu prezinta garantie suta la suta trimiterea facturilor cu confirmare de primire, in locul unei persoane poate semna si sotul, sau o alta persoana de pe casa scarii care poate spune ca este sotul sau sotia acelei persoane care ar trebui sa primeasca factura", a spus Corneliu Zait.

Reamintim ca facturile E-On Gaz si E-On Moldova Furnizare pot fi achitate la BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Comercială Carpatica, MKB Romexterra, Creditcoop, PayPoint şi Payzone, reprezentantii E-On spunand ca plata facturilor se face fara intarziere si nici nu se percep comisioane.

Facturile E-On nu se mai achita la casierie
 

 

 

 

 

 

 
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

UPDATE! Nova Apaserv: Prelungește termenul estimat pentru reluarea furnizării apei, ce localități rămân afectate!

astăzi, 19:38

S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani revine la comunicatul transmis în data de 01 noiembrie 2024 și informează că lucrările de reparații gestionate de Administrația Națională Apele Româ...

Biserica „Sfânta Cuvioasă Parascheva” din Ibăneasa-Știubieni, sfințită de IPS Teofan! (Foto)

astăzi, 19:15

Zeci de oameni din împrejurimile comunei Știubieni, autorități centrale și locale, dar și credincioșii comunității din Ibăneasa s-au adunat, sâmbătă, 2 noiembrie 2024, la biseri...

Bannere și steaguri electorale afișate în mod ilegal, ce partid are parte de aceste acuzații!

astăzi, 16:39

Partidul National Liberal, filiala Botoșani, a întocmit recent o plângere la Biroul Electoral de Circumscripție Județeană Botoșani, contra unui alt partid din județ și anume, Partid...