Experienţa năucitoare a unui medic botoşănean într-un hipermarket: Acuzat de un furt de 3 lei, după ce a făcut cumpărături de 300 de lei!

Experienţa năucitoare a unui medic botoşănean într-un hipermarket: Acuzat de un furt de 3 lei, după ce a făcut cumpărături de 300 de lei!
Hipermarketul este un spaţiu privat, cu reguli proprii! A simţit-o pe propria piele un medic din Botoşani, care a fost la un pas de a ajunge pe mâna "mascaţilor" pentru un presupus furt de... 3 lei!

Un medic de la Unitatea de Primiri Urgențe din Botoșani nu va uita prea curând ceea ce i s-a întâmplat după ce a făcut cumpărături în hipermarketul Carrefour din municipiul Botoșani.


Monica Adăscăliței a mers, în seara zilei de 18 martie, împreună cu fetița ei în vârstă de 5 ani la cumpărături, la Carrefour. Femeia a luat un coș de cumpărături dintre cele speciale pentru copii. În coş, spune medicul, se aflau câteva pliante rămase probabil de la un client vechi, pliante pe care însă le-a ignorat. 

Surpriză la casă: cutia goală de dropsuri!

După ce s-a aprovizionat cu cele necesare, medicul a mers la casa de marcat, unde a rugat-o pe vânzătoare să aștepte să pună toate produsele pe bandă, iar mai apoi să le scaneze. După ce a scos tot ce luase, casiera s-a aplecat peste bandă și a luat din coș pliantele rămase, sub care se afla o cutie goală de la dropsuri, lăsate cel mai probabil de un alt client.

În acel moment, potrivit medicului Monica Adăscăliței, angajata hipermarketului a chemat un agent de pază și i-au spus clientei că, dacă nu recunoaște că a furat cutia cu dropsuri, vor suna la 112 și vor chema jandarmii și "mascații".

Începe coşmarul!

Deşi femeia făcuse cumpărături de 300 de lei, angajaţii nu au vrut să audă explicaţiile femeii, după cum spune aceasta, acuzând-o de furtul dropsurilor în valoare de 3 lei. Asta cu toate că medicul a cerut de la început imagini de la camerele video, care puteau demonstra nu doar că nu s-a luat nicio cutie de dropsuri de pe raft, dar şi faptul că nici medicul, nici fetiţa, nu au consumat dropsuri în hipermarket.

"A venit un şef de magazin căruia i-am spus care e problema, că bărbatul de la pază m-a agresat verbal şi mi-a făcut fetiţa să plângă şi că, dacă e neapărat necesar, voi plăti şi respectiva cutie de dropsuri, mai ales că tocmai făcusem cumpărături de 300 de lei, iar bomboanele costau cel mult trei lei. Am cerut să scoată înregistrările de pe camere, să demonstrez că eu nu am furat nimic, însă domnul respectiv a refuzat categoric. Mai mult, atunci când i-am spus că voi face plângere împotriva comportamentului vânzătoarei şi al celui de la pază, mi-a spus că degeaba fac plângere, că îmi demonstrează că nu se va întâmpla nimic şi că n-o să mă ajute cu nimic dacă o va da afară pe vânzătoare. M-au amenințat cu mascații, că îi cheamă, să îmi facă ce? Iar domnul care era reprezentantul magazinului a luat cutia goală și a băgat-o în buzunar", a declarat Monica Adăscăliţei.

Aceasta susține că a fost ținută trei sferturi de oră la casa de marcat, timp în care a fost presată să recunoască că a sustras respectiva cutie cu dropsuri.

Fetiţa, traumatizată! "Reprezentanţii Carrefour şi ai firmei de pază să-şi ceară scuze în mod public"

Martoră la toate aceste scene a fost fetița de cinci ani, care a plâns mai mereu. "După toată această întâmplare copilul meu este traumatizat. Nu a dormit toată noaptea după această întâmplare, a plâns. Nu vreau nimic altceva decât ca reprezentanţii Carrefour şi ai firmei de pază să-şi ceară scuze în mod public, deoarece eu consider că mi-a fost afectată imaginea, în condiţiile în care sunt persoană publică, oamenii trebuie să aibă încredere în mine pentru că viaţa lor e în mâinile mele", a mai spus Monica Adăscăliţei.
 
Varianta Carrefour Botoşani: "Clienta a afirmat că produsul se afla în mâna copilului care o însoţea"! 

Reprezentanții Carrefour Botoșani au însă altă variantă despre cele întâmplate. Contactați de reporterii Stiri.Botosani, aceștia au declarat că vina pentru situația creată aparține clientei care nu a respectat regula potrivit careia accesul pe suprafata de vanzare a persoanelor care detin asupra lor bunuri achizitionate anterior intrarii in magazin este permis doar dupa ce aceste bunuri au fost declarate in mod corespunzator la Biroul Receptie Clienti.
 
"In cazul supus atentiei noastre, in momentul in care clienta hypermarketului Carrefour Botosani se afla la casa de marcat, aceasta a fost observata detinand asupra sa un bun care nu se regasea pe bonul fiscal si care nici nu fusese declarat si etichetat corespunzator, anterior intrarii pe suprafata de vanzare. Avand in vedere incalcarea de catre clienta a regulii privind declararea bunurilor anterior intrarii pe suprafata de vanzare (regula care ii fusese adusa la cunostinta prin afisare la intrarea in hypermarket), un angajat al Carrefour Romania SA a solicitat clientei clarificari cu privire la provenienta respectivului produs. Clienta a afirmat ca produsul in cauza se afla in mana copilului care o insotea si fusese achizitionat anterior intrarii pe suprafata de vanzare. Din cauza dimensiunii mici a produsului aflat sub investigatie, pe camera video de supraveghere nu s-a putut observa faptul ca produsul ar fi fost luat de catre clienta din hipermarketul Carrefour Botosani. Prin urmare, investigatia a fost incheiata fara a se dispune alte masuri", este punctul de vedere al Carrefour Botosani, remis redacției Stiri.Botosani.

Plângere la Poliţie!

Medicul Monica Adascalitei sustine insa ca nu a declarat niciun moment ca avea asupra sa acel produs in momentul in care a intrat in magazin. In plus, aceasta spune ca produsele au fost scanate abia dupa cele trei sferturi de ora in care a fost tinuta la casa si contrazice cele spune de reprezentantii Carrefour cum ca acea cutie nu se regasea pe bonul fiscal, in conditiile in care tot scandalul a inceput inainte de a fi emis bonul la casa.

Aceasta a depus in cursul zilei de miercuri si o plangere la politie, reclamand faptul ca a fost tinuta abuziv în hipermarket cateva zeci de minute.

Monica Adascalitei vrea sa depuna o sesizare si la firma de paza, dar si la conducerea centrala a hipermarketului.

"Am fost sesizati de catre o femeie in varsta de 38 de ani din municipiul Botosani cu privire la un incident petrecut intr-un supermarket din municipiu. Femeia a reclamat faptul ca in urma incidentului a fost retinuta in mod abuziv in incinta magazinului de catre reprezentantii unei firme de paza. In cauza vor fi efectuate cercetari pentru stabilirea tuturor imprejurarilor privitoare la aspectele reclamate", a declarat Daniela Gheorghiescu, purtatorul de cuvant al Inspectoratului Judetean de Politie Botosani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

O nouă lege destinată părinților singuri a fost adoptată de Camera Deputaților. Ce beneficii aduce!

astăzi, 17:05
150

Proiectul de lege care propune eliminarea obligației părinților singuri de a lucra în ture de noapte și precizează că aceștia pot lucra doar dacă își doresc a fost votat favorabil...

Carne de miel vândută direct de pe bancheta din spate a mașinii, la Botoșani. Polițiștii au aplicat amenzi!

astăzi, 15:34
162

În dimineața zilei de 1 mai, polițiștii locali din cadrul Serviciului Activitate Comercială și Cameră de Corpuri Delicte, pe durata îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, în P...

Bărbat reținut de polițiști, nu a putut sta departe de soție în baza ordinului emis de organele legii!

astăzi, 14:47
246

La data de 1 mai 2024, polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală nr. 1 Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore pe numele unui bărbat de 51 de ani, din comuna Bălușeni...