Etichete cu preț incorect într-un supermarket german, cu puncte de lucru și la Botoșani: „Ne cerem scuze!”

Clienții unui centrul comercial de la noi din țară au avut parte de o experiență neplăcută. Dezamăgită și simțind că a fost păcălită, o româncă a tras un semnal de alarmă, dezvăluind că a găsit etichete mincinoase la Kaufland. Reacția retailerului a apărut la scurt timp după mediatizarea cazului.

De când a deschis ușile primului magazin la noi în țară, retailerul german s-a bucurat de mare succes în rândul românilor, vânzările dovedesc asta, fără dar și poate. Oamenii revin la Kaufland pentru gama variată de produse și prețurile accesibile. Există însă și situații deloc plăcute, a simțit-o pe propria piele o femeie din România.

O româncă a avut parte de o surpriză pe care nu și-ar fi dorit-o, după o sesiune de cumpărături la celebrul supermarket. În momentul în care s-a uitat mai bine pe bonul primit la casă, și-a dat seama că exista o diferență destul de mare între prețul unui anumit produs la raft și cel tipărit pe chitanță.

 

Ea a dezvăluit că, la raft, pachetul de fasole pe care l-a achiziționat era 13,29 lei, doar că a ajuns să plătească pentru el 17,49 lei.

„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei! Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate” , a declarat clienta, atașând și imagini cu bonul și eticheta din magazin.

La scurt timp după mediatizarea incidentului, reprezentanții Kaufland și-au cerut iertare pentru situație și au transmis că eroarea a fost corectată imediat de angajați, iar femeii i-a fost restituită diferența de bani.

„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.

Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.

 Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland, potrivit bugetul.ro.


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Hramul de Primăvară al Catedralei din Dorohoi - 130 de ani de la primul hram al Catedralei!

astăzi, 10:00

Cu bucurie duhovnicească, enoriașii sunt invitați să ia parte la sărbătoarea hramului de primăvară al Catedralei „Adormirea Maicii Domnului” din Dorohoi, închinat Sfânt...

Început de weekend palpitant - Campionatul Național de Baseball începe la Botoșani!

astăzi, 09:20

Sâmbătă, 26 aprilie 2025, începând cu ora 10 A.M., pe terenul sintetic din comuna Stăuceni aflat la 8 km de Botoșani, se vor disputa două meciuri din prima etapă a Campionatulu...

Incendiu izbucnit la o casă de locuit din localitatea Putna, intervin pompierii cu 7 autospeciale!

astăzi, 09:13

În dimineața zilei de marți, 22 aprilie, un incendiu de proporții a izbucnit în localitatea Putna. Intervin pompierii militari și civili cu 7 autospeciale de stingere și o ambulanță...