De când a deschis ușile primului magazin la noi în țară, retailerul german s-a bucurat de mare succes în rândul românilor, vânzările dovedesc asta, fără dar și poate. Oamenii revin la Kaufland pentru gama variată de produse și prețurile accesibile. Există însă și situații deloc plăcute, a simțit-o pe propria piele o femeie din România.
O româncă a avut parte de o surpriză pe care nu și-ar fi dorit-o, după o sesiune de cumpărături la celebrul supermarket. În momentul în care s-a uitat mai bine pe bonul primit la casă, și-a dat seama că exista o diferență destul de mare între prețul unui anumit produs la raft și cel tipărit pe chitanță.
Ea a dezvăluit că, la raft, pachetul de fasole pe care l-a achiziționat era 13,29 lei, doar că a ajuns să plătească pentru el 17,49 lei.
„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei! Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate” , a declarat clienta, atașând și imagini cu bonul și eticheta din magazin.
La scurt timp după mediatizarea incidentului, reprezentanții Kaufland și-au cerut iertare pentru situație și au transmis că eroarea a fost corectată imediat de angajați, iar femeii i-a fost restituită diferența de bani.
„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.
Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei. Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.
Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland, potrivit bugetul.ro.