E.ON demarează campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice. Vezi care sunt documentele necesare pentru consumatorii casnici!

Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeÅ£ele IaÅŸi, Vaslui, Suceava, BotoÅŸani, NeamÅ£ ÅŸi Bacău. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. OperaÅ£iunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii NaÅ£ionale de Reglementare în domeniul Energiei.

E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienÅ£ii casnici din Moldova.

În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toÅ£i consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaÅ£ia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.

Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând  consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea ÅŸi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.

Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:

•    Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaÅ£iului (după caz, autorizaÅ£ie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moÅŸtenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de  închiriere etc.);
•    Act de identitate.

Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcÅ£ie de specificul fiecărei situaÅ£ii.

E.ON Energie România mulÅ£umeÅŸte clienÅ£ilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaÅ£ii legale ÅŸi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiÅ£ii a acestei campanii.

ClienÅ£ii care doresc informaÅ£ii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziÅ£ie de E.ON Energie România:

•    Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reÅ£ea de telefonie;
•    Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
•    Prin fax, la numărul 0265 200 367;
•    Prin poÅŸta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu MureÅŸ;
•    Prin intermediul Centrelor RelaÅ£ii ClienÅ£i.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Zeci de tone de furaje au ars într-un incendiu produs în județul Botoșani. Pompierii s-au luptat trei ore cu flăcările!

astăzi, 18:06

În această după-amiază, din această cauză, aproximativ 35 de tone de furaje au ars într-o gospodărie din localitatea Draxini. Alarma a fost dată chiar de proprietar, care a observat...

AJOFM Botoșani: Peste 2.000 de persoane au reușit să se angajeze în primele nouă luni ale anului 2025!

astăzi, 17:50

În perioada ianuarie-septembrie 2025, au fost integrate pe piaÈ›a muncii datorită măsurilor de stimulare a ocupării forÈ›ei de muncă implementate de AgenÈ›ia JudeÈ›eană pentru Ocuparea ForÈ...

Stadiul pregătirii pentru iarna 2025–2026 în județul Botoșani: Măsuri pentru gestionarea situațiilor de urgență!

astăzi, 17:00

În contextul apropierii sezonului rece, autoritățile publice È™i unitățile administrativ-teritoriale din judeÈ›ul BotoÈ™ani È™i-au intensificat pregătirile pentru a asigura o gestionare efi...