E.ON demarează campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice. Vezi care sunt documentele necesare pentru consumatorii casnici!

Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei.

E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.

În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.

Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând  consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.

Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:

•    Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de  închiriere etc.);
•    Act de identitate.

Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.

E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.

Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:

•    Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
•    Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
•    Prin fax, la numărul 0265 200 367;
•    Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
•    Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Incendiu izbucnit la locomotiva unui tren de călători, în Botoșani. Intervenție rapidă a pompierilor! (Foto)

Monday, 8 September 2025

Un incendiu a izbucnit, în această seară, la locomotiva unui tren de călători care circula pe ruta Suceava – Botoșani, în zona localității Leorda. La fața locului au inter...

Franța, pe marginea prăpastiei politice. Guvernul a fost demis!

Monday, 8 September 2025

Prim-ministrul francez François Bayrou a pierdut votul de încredere. Adunarea Națională a Franței a votat cu 364 de voturi pentru și 194 împotrivă pentru demiterea lui din func...

Sindicaliștii din educație amenință cu greva generală după întâlnirea cu Nicușor Dan: Protestele continuă!

Monday, 8 September 2025

Protestul a scos în prima zi de şcoală mii de profesori în stradă este doar începutul. De marţi, sindicaliştii ameninţă că vor boicota şi orele de curs. Şi dacă ...