Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei.
E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.
În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.
Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.
Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:
• Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de închiriere etc.);
• Act de identitate.
Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.
E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.
Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:
• Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
• Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
• Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
• Prin fax, la numărul 0265 200 367;
• Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
• Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.
Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România
E.ON demarează campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice. Vezi care sunt documentele necesare pentru consumatorii casnici!
Stiri Botosani Monday, 28 March 2016 ActualitateSpune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Momente de mândrie pentru învățământul botoșănean: Prof. Ioana Cristina Pașcău a câștigat trofeul „Profesorul Anului din mediul rural”!
Monday, 24 February 2025
Gala „Profesorul Anului din mediul rural” aduce în prim-plan și aplaudă eforturile și rezultatele oamenilor excepționali, care lucrează în învățământul din ...
Cel mai așteptat film de comedie românesc al anului, „Mentorii”, ajunge în avanpremieră la Botoșani!
Monday, 24 February 2025
Filmul are parte de două proiecții speciale care vor avea loc de la ora 17:30, la Happy Cinema și de la ora 19:00 la Cinema Unirea. Tot pe 28 februarie, „Mentorii”, primul lungmetraj pr...
Tot mai puține locuri de muncă pentru absolvenții de studii superioare: LISTA completă transmisă de AJOFM Botoșani!
Monday, 24 February 2025
Astfel, pe nivel de studii, 24 de locuri de muncă se adresează candidaților cu studii superioaare, în timp ce 433 sunt pentru cei cu studii medii. Pe nivel de calificare, calificații au l...