E.ON demarează campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice. Vezi care sunt documentele necesare pentru consumatorii casnici!

Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei.

E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.

În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.

Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând  consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.

Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:

•    Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de  închiriere etc.);
•    Act de identitate.

Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.

E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.

Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:

•    Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
•    Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
•    Prin fax, la numărul 0265 200 367;
•    Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
•    Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Record absolut de alcoolemie în Regiunea Moldovei: Bărbat ajuns la spital cu 969 mg/dl în sânge!

astăzi, 13:58

Record de alcoolemie incredibil la Iași. Un bărbat de 40 de ani a fost tratat, vineri, la Unitatea de Primire a Urgențelor de la Spitalul „Sf. Spiridon” din Iași cu o alcoolemie de 969...

Student din Botoșani, obligat să plătească 300 de lei pe lună pentru parcarea din campus!

astăzi, 13:40

Locurile de parcare sunt limitate, iar măsura a stârnit controverse, mulți optând pentru mijloace alternative de transport. Studenții Universității Tehnice din Iași care dețin ma...

Botoșănean reținut pentru amenințare. Față de acesta a fost emis ordin de protecție și este monitorizat electronic!

astăzi, 13:30

La data de 18 ianuarie 2024, polițiștii din cadrul Poliției municipiului Botoșani au emis ordonanță de reținere, pentru 24 de ore, pe numele unui bărbat, de 38 de ani, din municipiul Botoșani...