E.ON demarează campania de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice. Vezi care sunt documentele necesare pentru consumatorii casnici!

Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău. Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor. Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei.

E.ON Energie România S.A. derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova.

În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.

Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând  consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.

Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:

•    Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de  închiriere etc.);
•    Act de identitate.

Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.

E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.

Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:

•    Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
•    Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
•    Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
•    Prin fax, la numărul 0265 200 367;
•    Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
•    Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșăneni sancționați pentru continuarea propagandei electorale!

Saturday, 23 November 2024

Cei peste 1.300 de polițiști, jandarmi, pompieri și polițiști de frontieră s-au asigurat că materialele necesare votării au ajuns în siguranță la secțiile de votare și au încep...

13 candidați: România își alege al cincilea președinte de după 1989!

Saturday, 23 November 2024

România își alege cel de-al cincilea președinte de după 1989, după Ion Iliescu (trei mandate), Emil Constantinescu, Traian Băsescu (două mandate) și Klaus Iohannis (două mandate). ...

Pedepsit să muncească la Muzeul din Botoșani după ce a fost condamnat pentru deținere de droguri de mare risc!

Saturday, 23 November 2024

Tribunalul Suceava l-a condamnat pe Costel Vlăduț I. la cinci luni de închisoare cu suspendare pentru săvârșirea infracțiunii de deținere de droguri de mare risc, pentru consum propr...