Temele de discuţie au fost extrem de diverse, cei doi comisari referindu-se la atenţia extremă ce trebuie acordată în momentul încheierii a orice fel de contracte (pentru credite, pentru cumpărături în rate ş.a.), accentul punându-se pe practicile comerciale incorecte şi clauzele abuzive ce se pot "strecura" în contracte.
S-a discutat şi despre siguranţa alimentelor, ce trebuie avută în vedere când se fac cumpărături, despre capcanele cumpărăturilor on-line, multe întrebări ale nevăzătorilor prezenţi la întâlnire fiind legate de facturile la telefon şi de falsele câştiguri anunţate prin reţelele de telefonie mobilă.
Pentru cazurile ce nu erau de competenţa comisarilor veniţi la întâlnirea cu nevăzătorii botoşăneni, s-au nominalizat structurile cărora le pot fi adresate reclamaţii, cum ar fi Colegiul Medicilor - pentru situaţii de malpraxis. La finalul discuţiilor, au fost lăsate la sediul filialei numeroase broşuri, de real interes fiind cea în care se detaliază modul de întocmire a unei reclamaţii privind un produs defect sau un serviciu necorespunzător.
"Ne pare bine că lumea e interesată de tot ce înseamnă drepturile consumatorilor. Am observat, fapt îmbucurător, că mulţi sunt la curent cu legislaţia în domeniu", a declarat comisarul Vasilica Archip la final de întâlnire.
