Disponibilizari la Prefectura - Vezi la ce posturi renunta institutia!

Disponibilizarile din sistemul bugetar nu au ocolit Institutia Prefectului, astfel ca, potrivit noii organigrame primite de la Bucuresti, institutia va trebui sa functioneze cu 42 de posturi, fapt care va fi posibil prin restructurarea a 13 posturi. Pentru a nu lua hotarari subiective, prefectul a decis ca, acolo unde sunt mai multi angajati pe acelasi post care se afla pe lista restructurarii, sa fie organizat concurs pentru a se face selectia celui care va pleca din Prefectura, iar acolo unde este o singura persoana pe postul redus prin noua organigrama, selectia se face de la sine.

"Angajatii disponibilizati din Prefectura nu vor fi trimisi in somaj, pentru a putea fi redistribuiti la alte institutii publici. In sedinta de astazi a prefectului cu angajatii s-au citit doar functiile ce vor fi reduse. Acolo unde sunt mai multi pe aceeasi functie, trebuie sa sustina un examen, iar acolo unde postul este unic pe compartiment va pleca acea persoana, selectia facandu-se de la sine", a precizat Radu Dorulet, consilier in Cancelaria Prefectului.

Cei care sunt in situatia de a susitne examen trebuie sa fie notificati personal, sa se stabileasca comisia de examen si de solutionare a contestatiilor. Joi va fi afisat anuntul de organizare a examenului si bibliografia. Tot joi, salariatii trebuie sa-si exprime optiunea privind participarea la examen, dupa care se depune cererea si dosarul de participare la examen. Daca nu se inscrie la examen, angajatului i se acorda preaviz.

Pe 3 septembrie are loc selectia dosarelor, se afiseaza rezultatele selectiei la dosare. Pe 8 septembrie are loc proba scrisa, pe 9 septembrie se afiseaza rezultatele, pe 10 septembrie se depun contestatiile, iar pe 14 septembrie se afiseaza rezultatele finale.

Functiile publice care se vor desfiintate in cadrul Institutiei Prefectului:
1. cea de-a doua functie de subprefect
2. consultant in Cancelaria Prefectului
3. consilier superior din Compartimentul Strategii si Programe Guvernamentale
4. consilier superior din cadrul Serviciului de Verificarea Legalitatii
5. consilier superior din Compartimentul Urmarirea Actelor cu Caracter Reparatoriu- va fi concurs, din patru consilieri unul va pleca
6. consilier superior din  Compartimentul Informare, Relatii Publice si Aplicarea Apostilei - va fi concurs, din doi consilieri unul va pleca
7. consilier asistent din Compartimentul Informare, Relatii Publice si Aplicarea Apostilei
8. consilier juridic asistent din Compartimentul Informare, Relatii Publice si Aplicarea Apostilei
9. referent de la Resurse Umane si Secretariat
10. sofer
11. sofer
12. administrator
13. directorul Oficiului Prefectural Dorohoi
 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Compania de stat în care directorii au aproape 20.000 euro salariu. Ilie Bolojan dezvăluie că s-au dublat lefurile în 2025!

astăzi, 20:30

Premierul Ilie Bolojan a declarat, joi, că într-o bună parte din companiile de stat s-au făcut contracte de management pe câţiva ani de zile fără condiţii de performanţă, contract...

România cumpără rachete sol-aer Mistral 3 de 600 de milioane de euro din Franța!

astăzi, 19:22

Contractul, în valoare de 600 de milioane de euro, va fi semnat până la sfârșitul anului, în cadrul Inițiativei Europene de Achiziție Comună, coordonată de Franța, potri...

Acțiune de amploare a polițiștilor din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani!

astăzi, 18:00

La data de 30 octombrie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Dorohoi împreună cu alte subunități de profil au organizat o acțiune pentru menținerea unui climat de ordine și...