Directorul Urban Serv, despre situația de pe străzi: "Se putea interveni mai bine"

Directorul societății Urban Serv, Simion Drelciuc, recunoaște că unele sesizări venite din partea cetățenilor care au reclamat modul în care s-a intervenit pe străzi pentru combaterea poleiului au fost justificate.

Zeci de reclamații au fost trimise în ultimele zile către municipalitate, prin intermediul aplicației Botoșani City Report, prin care botoșănenii s-au plâns să Urban Serv nu își face treaba. Și prin dispeceratul societății au fost primite 18 sesizări.

“Polei a fost mai preoponderent în zone mai puțin circulate. Cel puțin noi la nivelul societății ne-am străduit să ținem sub control străzile și trotuarele. În mare parte din oraș am reușit, dar au fost și zone în care nu am reușit. Reclamațiile merg mai mult spre Primărie, prin intermediul acelei aplicații și mai puțin spre dispeceratul nostru și aș face un apel către cei care au de făcut o sesizare să îl facă prin dispecerat, fiindcă tot ce se desfășoară ca intervenție se face prin dispeceratul Urban Serv. Am făcut o analiză a zilelor trecute, eu am lipsit cinci zile din societate, din motive de sănătate Se putea interveni mai bine în oraș", a declarat Simion Drelciuc, directorul Urban Serv.

Acesta a mai precizat că două utilaje cu care se intervine pe străzi s-au defectat, dar vor fi reparate în cel mai scurt timp, dat fiind că se anunță ninsori și o răcire a vremii.

 

Spune-ne opinia ta