Cum se cuceresc femeile...stiintific

Ce alimente nu lipsesc de pe masa unei femei? Care este reactia femeilor la criza economica? Ce fac in caz de raceala? Ce cadou prefera? Cum se raporteaza la beauty? In ce amenajari interioare vor sa investeasca anul acesta? Care sunt principalele profile de femei din Romania? Sunt doar cateva dintre intrebarile la care a incercat sa raspunda studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum", realizat de SMARK impreuna cu Brennan Research & Consultants.

"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Perspectiva de marketing este imbogatita cu elemente psiho-sociale, care tin de modul de relationare cu alti oameni si de setul de valori (familie, prieteni, iubire, valori, stereotipuri)", a declarat Cosmin Nae, consultant al BRENNAN Research & Consultants.

Studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" contine atat o analiza "la cald" a celor mai importante teme care tin de stilul de viata al femeilor si comportamentul de consum al targetului pe mai multe categorii de industrii, cat si teme mai putin explorate pana in prezent: valori, prietenie si relatii, stereotipuri, bani, reactia la criza economica, sanatate, sport, moda, beauty, comportament online, stil de viata, alimente, amenajari interioare. Datele pot fi analizate urmarindu-se si asemanarile si diferentierile in functie de zona de resedinta, ocupatie, studii sau segmente de varsta.

Pe langa analiza modului in care femeile din mediul urban, 18-45, se raporteaza la temele de mai sus, studiul prezinta si o segmentare in profile distincte de femei. Aflam, printre altele, care femei sunt mai orientate spre valori conservatoare, care au spirit antreprenorial mai dezvoltat, care sunt mai receptive la branduri sau care sunt interesate in mod deosebit de mancarea naturala si produsele bio.

Cateva informatii din raport:

-Apa plata este per ansamblu cea mai consumata bautura non alcoolica, de 62% dintre respondente
-7 din zece femei declara ca nu consuma deloc alcool
-Peste jumatate dintre femei contribuie cu pana la 40% din bugetul lor la gospodarie
-Cand vine vorba de produse cosmetice, sunt preferati per ansamblu distribuitorii directi, iar in Bucuresti se apeleaza mai degraba magazinele specializate
-Aproximativ jumatate dintre tinerele sub 25 de ani folosesc retele de socializare
-Scaderea veniturilor personale este perceputa ca fiind cel mai neplacut efect potential al crizei
-34% dintre femei nu isi iau imbracaminte niciodata din magazinele unor marci cunoscute
-81% dintre femei nu au facut niciodata cumparaturi online
-Peste 60% dintre femeile din mediul urban folosesc internetul foarte des
-Peste 40% dintre femei au tinut cel putin o data cura de slabire
-Doar 8% dintre femei au optat pentru sfaturile unui nutritionist
-TV-ul ocupa cel mai mult timp din activitatile ce tin de timpul liber

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Marius Budăi, PSD: „Iftime se plângea cel mai tare de creșterea salariului minim. Voia ca salariile să fie cât mai mici, ca să îi rămână lui un profit cât mai mare”

astăzi, 11:54

Deputatul PSD Marius Budăi i-a cerut președintelui PNL Botoșani, Valeriu Iftime să se abțină să mai deplângă soarta botoșănenilor cu venituri mici, după ce ani la rând s-a opus ...

Prognoza meteo pentru luna noiembrie. Meteorologii anunță când vor veni ninsorile!

astăzi, 11:19

Luna noiembrie mai păstrează, cel puţin în prima sa decadă, caracteristici ale sezonului de toamnă, dar treptat, spre sfârşitul lunii, lapoviţa şi chiar ninsoarea anunţă în...

Jandarm aflat în timpul liber, îngerul salvator a doi bătrâni de 70 de ani! (Foto)

astăzi, 11:09

Marți, 5noiembrie, în jurul orei 09.00 dimineața, un jandarm botoșănean aflat în timpul liber a observat cum autoturismul din fața sa, care se deplasa dinspre Ipotești spre municipiu...