Cum se cuceresc femeile...stiintific
Stiri Botosani Tuesday, 28 July 2009 Actualitate"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Perspectiva de marketing este imbogatita cu elemente psiho-sociale, care tin de modul de relationare cu alti oameni si de setul de valori (familie, prieteni, iubire, valori, stereotipuri)", a declarat Cosmin Nae, consultant al BRENNAN Research & Consultants.
Studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" contine atat o analiza "la cald" a celor mai importante teme care tin de stilul de viata al femeilor si comportamentul de consum al targetului pe mai multe categorii de industrii, cat si teme mai putin explorate pana in prezent: valori, prietenie si relatii, stereotipuri, bani, reactia la criza economica, sanatate, sport, moda, beauty, comportament online, stil de viata, alimente, amenajari interioare. Datele pot fi analizate urmarindu-se si asemanarile si diferentierile in functie de zona de resedinta, ocupatie, studii sau segmente de varsta.
Pe langa analiza modului in care femeile din mediul urban, 18-45, se raporteaza la temele de mai sus, studiul prezinta si o segmentare in profile distincte de femei. Aflam, printre altele, care femei sunt mai orientate spre valori conservatoare, care au spirit antreprenorial mai dezvoltat, care sunt mai receptive la branduri sau care sunt interesate in mod deosebit de mancarea naturala si produsele bio.
Cateva informatii din raport:
-Apa plata este per ansamblu cea mai consumata bautura non alcoolica, de 62% dintre respondente
-7 din zece femei declara ca nu consuma deloc alcool
-Peste jumatate dintre femei contribuie cu pana la 40% din bugetul lor la gospodarie
-Cand vine vorba de produse cosmetice, sunt preferati per ansamblu distribuitorii directi, iar in Bucuresti se apeleaza mai degraba magazinele specializate
-Aproximativ jumatate dintre tinerele sub 25 de ani folosesc retele de socializare
-Scaderea veniturilor personale este perceputa ca fiind cel mai neplacut efect potential al crizei
-34% dintre femei nu isi iau imbracaminte niciodata din magazinele unor marci cunoscute
-81% dintre femei nu au facut niciodata cumparaturi online
-Peste 60% dintre femeile din mediul urban folosesc internetul foarte des
-Peste 40% dintre femei au tinut cel putin o data cura de slabire
-Doar 8% dintre femei au optat pentru sfaturile unui nutritionist
-TV-ul ocupa cel mai mult timp din activitatile ce tin de timpul liber
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Orchestra Populară „Rapsozii Botoșanilor” deschide stagiunea cu un festival și un spectacol aniversar!
Orchestra Populară ,,Rapsozii Botoșanilor” Ioan Cobâlă, instituție aflată în subordinea Consililui Județean Botoșani, deschide stagiunea 2025 - 2026 cu organizarea, în p...
Botoșani: Vară cu mii de apeluri la 112, aproximativ 300 au fost false și apelanții au fost amendați!
În perioada 1 iunie – 10 septembrie, în Dispeceratul Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) din Botoșani au fost primite peste 6.600 de apeluri prin Serviciul Național Unic de...
Festivalul Luminilor din cadrul Zilelor Săvinenilor se reprogramează. VEZI când va avea loc!
Organizatorii Zilelor Săvinenilor 2025 anunță că Festivalul Luminilor – ediția a II-a va avea loc duminică, 14 septembrie 2025, începând cu ora 17:30, pe Pietonalul S...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 5.97 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici