Cum să evitați capcanele reducerilor de iarnă la cumpărături: Recomandările ANPC!

În această perioadă, este esențial să fim mai vigilenți ca niciodată, pentru a ne proteja portofelul și a ne asigura că achizițiile noastre sunt cu adevărat avantajoase.

Odată cu sosirea sezonului reducerilor de iarnă, entuziasmul cumpărăturilor poate fi umbrit de capcanele întinse de comercianți, care își propun să atragă clienții prin oferte tentante, dar adesea înșelătoare. În acest context, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) vine cu sfaturi utile, menite să ne ajute să navigăm cu înțelepciune prin oferta variată de produse și să evităm eventualele păcăleli. 

Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, sfătuieşte consumatorii să fie extrem de vigilenţi în privinţa preţurilor în timpul reducerilor de iarnă şi să se documenteze cât mai bine despre produsele pe care doresc să le cumpere.

"În perioada reducerilor de iarnă este recomandat să verificaţi preţurile prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele online. Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de iarnă, citiţi cu atenţie caracteristicile produsului şi verificaţi dacă acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor dumneavoastră", precizează Paul Anghel.

În opinia sa, cumpărăturile din această perioadă pot fi făcute în deplină siguranţă dacă se întocmeşte o listă cu produsele pe care cumpărătorii doresc să le achiziţioneze şi cu preţurile actuale ale acestora, fiind astfel informaţi cu privire la reducerile de preţuri.

"Verificaţi stocul existent; verificaţi preţul afişat şi dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA); verificaţi dacă preţul include şi costul de livrare; în cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comandă, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul; dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii vânzătorului", a explicat reprezentantul ANPC.

Mai multe recomandări ale ANPC, pe realitatea.net.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Gigi Becali l-a sunat pe Valeriu Iftime și i-a propus doi jucători de la FCSB!

Monday, 6 January 2025

Prima mutare a fost să-l dea afară pe Liviu Ciobotariu și să-l aducă în locul său pe Leo Grozavu. Acum, patronul Valeriu Iftime și-a mutat atenția spre transferuri, iar omologul de la FC...

În această seară: Doi tineri răniți într-un accident cu două mașini implicate! (Foto)

Monday, 6 January 2025

Două persoane au avut nevoie de îngrijiri medicale în urma unui accident rutier produs în localitatea Aurel Vlaicu, în această după-amiază. În eveniment au fost impli...

Mii de botoșăneni fără apă în seara de Bobotează!

Monday, 6 January 2025

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea fu...