Critici dure la adresa E.ON, din partea primarilor: "În locul dumneavoastră aș face mai multă treabă și mi-ar fi rușine să vin aici!"

Critici dure la adresa E.ON, din partea primarilor: "În locul dumneavoastră aș face mai multă treabă și mi-ar fi rușine să vin aici!"

 Voicu Murariu  

Primarii din județ, prezenți miercuri la ședința de Colegiu Prefectural, au criticat dur activitatea companiei E.ON și au reproșat că ori de câte ori au nevoie de angajații societății aceștia vin cu întârziere la solicitări.  

Primarii și-au exprimat nemulțumirea după ce reprezentanții E.ON au anunțat că în cel mai scurt timp vor începe o activitate de toaletare a copacilor din zona liniilor de joasă tensiune, operațiune pentru care vor plăti 65.000 de lei unei firme din Mureș, cerând și ajutorul primarilor pentru a le asigura accesul acolo unde va fi nevoie.   

"Și eu fac de câțiva ani operațiunea aceasta numai că nu am știut că sunt plătiți. Am aflat ceva nou: ei sunt plătiți și noi le facem treaba", a spus Gheorghe Huțanu, primarul comunei Românești.  

"În locul dumneavoastră aș face mai multă treabă și mi-ar fi rușine să vin aici. Aș sta în birou și aș lua salariul gras pe care îl luați, și nu aș veni aici să vând gogoși. Puneți-vă pe treabă și să nu spuneți că nu v-am cerut ajutorul. De fiecare dată când am cerut ajutorul nu aveați macara de intervenție. Trebuie să ne descurcăm tot noi. Faceți ceva!", a spus Voicu Murariu, primarul comunei Vlădeni.  

Spusele primarului din Vlădeni au fost susține și de edilul din Dorohoi.  

"Domnul primar are perfectă dreptate și nu aș vrea ca această chestiune să fie tratată superficial pentru că acest gen de probleme le avem aproape în toate localitățile. Dacă înainte operativ se puteau rezolva problemele și la capătul unui fir răspundea un om, acum de cele mai multe ori răspunde un robot care îți aduce aminte că există un contract. Dar nouă, primarilor, nu ni se cer contracte ci ni se cer fapte. Problema este delicată pentru că la factura de energie pe care dânșii o dau orice întârziere este penalizată. Din punctul de vedere al nostru, al consumatorilor, noi răspundem cu promptitudine. Nu același lucru se întâmplă și din partea E.ON", a spus Dorin Alexandrescu  

"De multe ori trebuie să dăm 50 de semnale până vine cineva. Am impresia că angajații E.ON sunt plătiți la kilometru, pe ore. Ei nu vin să vadă și cauza. Pun o siguranță și pleacă ca să mai vină și a doua și a treia zi. Le ia trei-patru zile să remedieze o problemă", a precizat și Ștefan Cojocariu, primarul comunei Dimăcheni  

Liviu Hemcinschi, reprezentantul companiei E.ON a afirmat că problema toaletării copacilor este una serioasă, iar rezolvarea ei a dus la o reducere semnificativă a avariilor. "Vă dau exemplul comunei Gorbăneşti unde am făcut toaletarea, iar avariile s-au redus simţitor", a menţionat Liviu Hemcinschi.  

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Șeful Armatei: Toți românii, bărbați și femei, ar trebui să știe să tragă cu arma. Suntem pregătiți să-i instruim

Sunday, 12 October 2025

Șeful Armatei Române, generalul Gheorghiță Vlad, consideră că toți românii, fie ei bărbați sau femei, ar trebui să știe să tragă cu arma. MApN va începe din 2026 programe...

Vremea se va răci brusc, începând de luni. Zonele în care temperaturile scad sub 0°C

Sunday, 12 October 2025

Vremea se va răci, începând de luni, în cea mai mare parte a ţării, urmând ca de marţi temperaturile să se situeze sub cele normale pentru mijlocul lunii octombrie, cu min...

Uber închide în România serviciul de ride-sharing partajat!

Sunday, 12 October 2025

Compania Uber a anunțat că retrage din România serviciul UberX Share, opțiunea care permitea mai multor pasageri să împartă aceeași cursă și costul acesteia. Măsura a intrat &icir...