CONVORBIRE HALUCINANTĂ între un client al unei reţele de telefonie mobilă care avea minute NELIMITATE şi o reprezentantă a companiei: Aţi vorbit mai mult de 24 de ore într-o zi

O înregistrare audio în care un client al companiei mobile Telekom se ceartă cu o reprezentantă a departamentului de relaţii cu publicul a devenit virală pe internet. În convorbirea postată pe internet, bărbatul reproşează companiei că i-au suspendat serviciile înainte de încheierea lunii, din cauza faptului că a vorbit 24 de ore într-o singură zi, relateaza Evenimentul Zilei.

Bărbatul îi explică, pe un ton iritat reprezentantei companiei, că nu este normal ca aşa ceva să se întâmple din moment ce în contract scrie că are minute nelimitate în orice reţea.

Reprezentanta pentru relaţii cu publicul îi explică bărbatului că nu are nicio putere de decizie în această privinţă şi că acestea sunt condiţiile impuse de companie.
 

Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom.

Abonatul a replicat: cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?
Internauţii au reacţionat imediat la această înregistrare şi şi-au dat cu părerea.

Iată ce explică unul dintre ei:

"Abonamentul este destinat pentru uz personal, folosit in interes propriu, nu pentru a fi folosit in a va inscrie in diverse campanii care aduc bunuri sau foloase materiale. In cazul in care nu se foloseste in interes personal, sunt incalcate clauzele contractuale, Clauze specifice: Frauda. citatul este din contractul telekom si am vazut ca si la digi este exact aceeasi fraza, probabi asa scrie si pe contractul orange si vodafon"

"NELIMITAT inseamna ORICAT si nu-i au voie sa opreasca cartela ! In realitate ''nelimitat'' este limitat. Si eu am o cartela in UE in care imi spune prima saptamana ''nelimitat'', cand in realitate NU MAI MULT DE 3.000 de minute in prima saptamana. DEci, la OPC si nu te lasa, ai dreptate", l-a îndemnat un altul.
 
UPDATE: Prin intermediul unui comunicat de presă remis redacţiei EVZ.ro, compania Telekom aduce clarificări în scandalul privind suspendarea serviciilor unuia dintre clienţii săi.
 
Iată comunicatul:
"În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.

Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință".

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Iftime ratează postul de prim-vicepreședinte PNL, dar se întoarce acasă cu o strângere de mână de la Nicușor Dan!

astăzi, 18:42

Ilie Bolojan este oficial președintele Partidului Național Liberal, după ce a fost ales sâmbătă la congresul de partid. Pentru cele patru funcţii de prim-vicepreşedinte au fost î...

Clipe de groază pentru o bătrână: Atacată de un individ violent, salvată de o vecină care a ajuns apoi la spital!

astăzi, 18:13

În cursul zilei de sâmbătă, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Dorohoi au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore pe numele unui tânăr de 31 de ani, din Dorohoi...

Antrenorul Farului, înaintea meciului cu FC Botoșani: ”Tot timpul echipa condusă de Leo Grozavu a avut spirit de luptă!” (Video)

astăzi, 17:18

Farul Constanța începe sezonul 2025-2026 din Superliga pe terenul celor de la FC Botoșani. Partida este programată luni, 14 iulie, de la ora 19.00.  Acesta va fi primul meci oficial a...