CONVORBIRE HALUCINANTĂ între un client al unei reţele de telefonie mobilă care avea minute NELIMITATE şi o reprezentantă a companiei: Aţi vorbit mai mult de 24 de ore într-o zi
Stiri Botosani Wednesday, 27 January 2016 ActualitateBărbatul îi explică, pe un ton iritat reprezentantei companiei, că nu este normal ca aşa ceva să se întâmple din moment ce în contract scrie că are minute nelimitate în orice reţea.
Reprezentanta pentru relaţii cu publicul îi explică bărbatului că nu are nicio putere de decizie în această privinţă şi că acestea sunt condiţiile impuse de companie.
Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom.
Abonatul a replicat: cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?
Internauţii au reacţionat imediat la această înregistrare şi şi-au dat cu părerea.
Iată ce explică unul dintre ei:
"Abonamentul este destinat pentru uz personal, folosit in interes propriu, nu pentru a fi folosit in a va inscrie in diverse campanii care aduc bunuri sau foloase materiale. In cazul in care nu se foloseste in interes personal, sunt incalcate clauzele contractuale, Clauze specifice: Frauda. citatul este din contractul telekom si am vazut ca si la digi este exact aceeasi fraza, probabi asa scrie si pe contractul orange si vodafon"
"NELIMITAT inseamna ORICAT si nu-i au voie sa opreasca cartela ! In realitate ''nelimitat'' este limitat. Si eu am o cartela in UE in care imi spune prima saptamana ''nelimitat'', cand in realitate NU MAI MULT DE 3.000 de minute in prima saptamana. DEci, la OPC si nu te lasa, ai dreptate", l-a îndemnat un altul.
UPDATE: Prin intermediul unui comunicat de presă remis redacţiei EVZ.ro, compania Telekom aduce clarificări în scandalul privind suspendarea serviciilor unuia dintre clienţii săi.
Iată comunicatul:
"În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.
Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință".
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
LPF a anunțat programul etapelor 20 și 21, când joacă FC Botoșani!
Campioana FCSB va juca duminică, 15 decembrie, în compania celor de la Farul, la Constanța, după care va încheia anul fotbalistic luni, 23 decembrie, tot în deplasare, cu Poli Ia...
Valeriu Iftime: „Cam atât de eficient se lucrează și se rezolvă problemele” (Video)
Redăm mai jos declarația lui Valeriu Iftime, președintele Consiliului Județean Botoșani, despre avaria de la apă: „Așa se face treabă în județ! Cam atât de eficient se lu...
La Botoșani: Bărbat „săltat” din mijlocul străzii în miez de noapte!
Polițiștii locali au observat pe camerele de supraveghere din municipiul Botoșani că o persoană se deplasa haotic chiar pe mijlocul străzii și exista pericolul să se producă un accident. C...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2024 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 0.79 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici