Contracte la telefonie, reziliate cu sprijinul Protectiei Consumatorului!
Stiri Botosani Friday, 18 November 2011 Actualitate
Mai multi botosaneni s-au adresat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului pentru ca nu mai pot scapa de contractele pe care le-au incheiat cu diversi operatori de telefonie mobila.
Oamenii au reclamat ca in momentul in care au solicitat operatorilor rezilierea contractului li s-a transmis ca vor fi contactati ulterior, fara a le fi primite cererile prin care solicita incetarea relatiilor contractuale.
In zadar au asteptat respectivele persoane sa fie contactate de reprezentantii firmelor de telefonie mobila, astfel ca s-au hotarat sa ceara ajutorul comisarilor de la Protectia Consumatorului.
"Refuza sa preia cererile abonatilor de reziliere a a contractului incheiat, dupa expirarea contractului incheiat pe o perioada de doi sau trei ani. Clientii doresc sa rezilieze contractul, daca nu fac acest lucru se considera acord tacit si contractul se deruleaza in continuare. Oamenii se duc, solicita sa faca cererea in scris, li se spune ca nu este nevoie, trebuie sa faca aceasta cerere verbal, o fac, dar dupa o luna de zile nu se intampla nimic si iar se duc, si din nou nu le primesc cererile scrise, tocmai pentru a nu face dovada in acest sens", a declarat Sanda Constantinica, jurist in cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani.
Oamenii au reclamat ca in momentul in care au solicitat operatorilor rezilierea contractului li s-a transmis ca vor fi contactati ulterior, fara a le fi primite cererile prin care solicita incetarea relatiilor contractuale.
In zadar au asteptat respectivele persoane sa fie contactate de reprezentantii firmelor de telefonie mobila, astfel ca s-au hotarat sa ceara ajutorul comisarilor de la Protectia Consumatorului.
"Refuza sa preia cererile abonatilor de reziliere a a contractului incheiat, dupa expirarea contractului incheiat pe o perioada de doi sau trei ani. Clientii doresc sa rezilieze contractul, daca nu fac acest lucru se considera acord tacit si contractul se deruleaza in continuare. Oamenii se duc, solicita sa faca cererea in scris, li se spune ca nu este nevoie, trebuie sa faca aceasta cerere verbal, o fac, dar dupa o luna de zile nu se intampla nimic si iar se duc, si din nou nu le primesc cererile scrise, tocmai pentru a nu face dovada in acest sens", a declarat Sanda Constantinica, jurist in cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Preşedintele Nicuşor Dan, prima vizită externă alături de Mirabela Grădinaru şi cei doi copii: "Emoţii. Multe emoţii...”! (Video)
astăzi, 18:24
Preşedintele României, Nicuşor Dan, a ajuns vineri la Salzburg, în Austria, la invitaţia Preşedintelui Federal Alexander Van der Bellen. Liderul de la Bucureşti nu a plecat singur &ic...
Botoșani: Cetățean italian, trimis în judecată pentru comiterea infracțiunii de dare de mită!
astăzi, 18:00
Ofițerii de poliție judiciară ai Direcției Generale Anticorupție - Serviciul Județean Anticorupție Botoșani au finalizat cercetările, iar procurorul de caz din cadrul Parchetului de pe l&acir...
Măsuri de ordine și siguranță publică, asigurate de jandarmii botoșăneni, la evenimentele publice din județ!
astăzi, 17:00
În acest sfârșit de săptămână, Inspectoratul de Jandarmi Județean Botoșani va asigura ordinea și siguranța publică la Zilele comunei Frumușica și la evenimentul recreativ ...