Consilierii decid cine va administra Parcul Cornișa! Câte persoane vor fi angajate și pe ce posturi!

Consilierii decid cine va administra Parcul Cornișa! Câte persoane vor fi angajate și pe ce posturi!
Consilierii locali au fost convocați în prima ședință ordinară din acest mandat, în data de 30 iunie, pe ordinea de zi fiind și proiectul de hotărâre care vizează stabilirea modalității de administrare a Parcului de agrement Cornișa.

Proiectul de hotărâre este cel propus de vechea administrație, și prevede înființarea unei noi direcții în cadrul Primăriei care să se ocupe de acest obiectiv.

“Proiectul de hotărâre inițial și toată documentația care a fost supusă spre consultarea publică era în formula cu o direcție nouă. Noi nu mai avem timp acum să gândim o altă procedură de organizare, cu toate că în proiect sunt prinse toate cele trei variante, o direcție nouă, externalizare, sau să preia o direcție din cadrul Primăriei. Trebuie să alegem una din cele trei variante. A face un nou proiect de hotărâre să îl punem spre consultarea publică ar însemna o lună, încă vreo două luni până aprobăm și implementăm. Am vrut să prindem luna iunie ca să urgentăm lucrurile", a declarat primarul Cătălin Flutur.

Noua direcție se va numi Direcția “Parc Regional de Agrement Turistic și Sportiv Cornișa", și va avea 30 de angajați, personal cu contract individual de muncă, ce va fi angajat prin concurs. Direcția va fi condusă de un director și va avea trei departamente și anume: Serviciul Administrare, cu 14 posturi, Serviciul Protecție și Securitate, cu 10 posturi, și Biroul Încasări, cu 5 posturi.

La Serviciul Administrare va fi un șef serviciu, un asistent manager, 2 magazioneri, 5 recepționeri, un muncitor de întreținere, un instalator, un electrician și doi mecanici.

La Serviciu Portecție și Securitate vor fi 5 supraveghetori, 5 salvamari și un șef serviciu, iar la Biroul Încasări vor lucra trei casieri, un informatician și un șef birou.

"Prin studiul de fundamentare au fost identificate o serie de servicii/activități care vor face obiectul unor externalizări de servicii distincte, prin procedura de achiziții publice, respectiv servicii de pază, de întreținere spații verzi, de curățenie, de întreținere și mentenanță, de tip antrenoriat, servicii de tip medical", se arată în proiectul de hotărâre. 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Elevii participanți la olimpiadele internaționale vor susține mâine prima probă a Bacalaureatului!

Luni, 20 Mai 2024
101

Proba obligatorie a profilului, Matematică sau Istorie, se va desfășura pe 22 mai. În data de 23 mai are loc proba la alegere a profilului și specializării, iar elevii care învață &...

Prognoza meteo pentru perioada următoare: Când vine vara și unde vor fi vijelii!

Luni, 20 Mai 2024
299

Meteorologii anunță că, în perioada imediat următoare, temperaturile vor fi în creștere, dar ne așteaptă și episoade cu ploi, vijelii, grindină și vânt intens.20 - 27 m...

Armata Română organizează o nouă campanie de recrutare rezerviști voluntari!

Luni, 20 Mai 2024
142

Sunt disponibile 4.936 de locuri de rezervişti voluntari (ofiţeri, maiştri militari, subofiţeri, gradaţi şi soldaţi) în unităţi militare de pe întregul teritoriu naţional.&rd...