Concurență pentru un post de șef la Urban Serv! Vezi candidații!

Nu mai puțin de 7 candidați s-au înscris la concursul organizat de societatea Urban Serv pentru ocuparea postului de șef compartimentul audit, recent înființat la nivelul unității.

Printre cei înscriși la concurs se numără și Cristina Bahrin, fostul vicepreședinte al Consiliului Județean, dar și foști directori de bancă și directori economici din cadrul unor societăți.

Astăzi are loc proba scrisă, iar interviul este programat pentru data de 12 august.

Salariul brut este de 2.900 de lei.

"Noi am mai organizat concursul acum două săptămâni, au fost vreo cinci candidați, și niciunul nu a luat nota minimă prevăzută, 7. Am reorganizat concursul, astăzi este proba scrisă, sunt înscriși șapte candidați. Dimineață când a început concursul le-am amintit condiția de a intra la interviu, să obțină nota minim 7 la proba scrisă, care constă dintr-un test cu mai multe răspunsuri, și au fost pregătite trei subiecte, închise în plic, și unul dintre candidați a tras unul dintre subiecte", a declarat Simion Drelciuc, directorul Urban Serv.

Cat privește concurența pentru acest post, directorul Urban serv a spus: "Nu este vorba de bani, cât de stabilitatea unui loc de muncă".


 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Inițiativă de suflet a unor eleve de la un colegiu renumit din Botoșani!

astăzi, 11:00

Patru liceene din clasa a X-a de la Colegiul Național „A.T. Laurian” din Botoșani au demarat o acțiune caritabilă, marcând astfel Ziua Mondială a Alimentației, sărbătorită l...

(P) 3 sfaturi de care să ții cont când alegi scaunul de birou

astăzi, 10:48

Scaunul de birou influențează sănătatea, mai ales când stai mai mult de opt ore pe el. Din acest motiv alegerea produsului potrivit este mai mult decât o chestiune de confort. Postura ...

(P) Cum arată piața jocurilor de noroc din România

astăzi, 10:42

Piața jocurilor de noroc din România a cunoscut o ascensiune fulminantă în ultimii ani de zile, atât datorită avansului tehnologic cât și datorită pandemiei de COVID-19, c...