Comunicare virtuală între botoşăneni şi Primărie

Primarul Ovidiu Portariuc nu mai vrea nicio barieră în comunicarea cu cetăţenii, mai ales în aflarea problemelor cu care aceştia de confruntă, motiv pentru care va fi pus la dispoziţia locuitorilor urbei un TelVerde, dar şi un soft prin intermediul cărora vor putea să sesizeze orice problemă ce ţine de oraş.

Edilul spune că toate sesizările care vor ajunge la Primărie vor fi trecute într-un registru şi va fi deschisă o fişă,  care ulterior va fi direcţionată către compartimentul de specialitate care este competent să soluţioneze respectiva sesizare.

Pentru softul ce va fi implementat, muncipalitatea va plăti aproximativ 30.000 de lei.

“Deja a fost semnat contractul pentru TelVerde cu alocarea numărului şi toate procedurile, şi în zilele următoare va fi comunicat şi numărul. Am găsit două modalităţi de comunicare. Pentru cei care nu au acces la tehnologia modernă sau la mediul online se vor adresa prin acest TelVerde, în special persoane mai în vârstă care au acces la un telefon mobil. O persoană va prelua toate sesizările care vor fi notate într-un registru. Pentru cetăţenii care au acces la mijloace de comunicare, mediu online sau smartphone-uri, estimarea este undeva la 40.000 de botoşăneni, va fi achiziţionat acel soft care va putea fi instalat pe orice tip de smartphone şi va permite interacţiunea directă cu serviciile de specialitate ale primăriei cu sesizări pe diverse probleme de interes local. Acum se realizează studiul de necesitate şi referatul pentru acest soft", a declarat primarul Ovidiu Portariuc.

 

Spune-ne opinia ta