Cladirea sectiei de distrofici, in administratrea Scolii Populare de Arte si Meserii!

Consilierii judeteni au aprobat trecerea imobilului "Cladire sectie distrofici", aflat in domeniul public al judetului Botosani, din administrarea Spitalului de Copii Botosani in administrarea Scolii Populare de Arte si Meserii Botosani, desi initial a fost emisa o alta hotarare de CJ, prin care acelasi imobil era trecut in administrarea Directiei de Sanatate Publica in vederea infiintarii unui Laborator de Sanatate Publica Transfrontalier.

Asadar, consilierii judeteni au revocat in primul rand aceasta hotarare privind transferul imobilului DSP, si apoi au aprobat trecerea imobilului "Cladire sectie distrofici", cu o suprafata de 417 metri patrati si teren aferent cu o suprafata de 1.153 metri patrati, situat pe Calea Nationala nr.20, catre institutia de invatamant.

Potrivit  proiectului de hotarare de CJ, predarea-primirea imobilului din administrarea Spitalului de Copii Botosani in administrarea Scolii Populare de Arte si Meserii Botosani se va face prin protocol incheiat de comisiile desemnate de conducatorii acestor doua unitati.
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

PSD Botoşani: PSD a guvernat pentru români și pentru România!

astăzi, 10:30

Partidul Social Democrat rămâne fidel angajamentului de a guverna pentru oameni, cu responsabilitate și rezultate vizibile. Ultimii trei ani de guvernare au fost marcați de investiții record...

11 - 15 iunie 2025: Numeroase și variate lecturi poetice în cadrul Zilelor Eminescu!

astăzi, 09:50

Manifestarea Zilele Eminescu, 11-15 iunie 2025, organizată de Memorialul Ipotești – Centrul Național de Studii „Mihai Eminescu”, va fi presărată pe întreaga durată cu num...

Este clar de unde a moștenit frumusețea: Mesaj emoționant al Karinei Jianu pentru mama sa!

astăzi, 09:32

Recent, Karina a postat un mesaj plin de iubire și recunoștință pentru femeia care i-a fost mereu alături: „Azi este despre cea care mă iubește necondiționat, este despre cea care &ic...