Cinci alimente vindecătoare pe care le poți adăuga în cafea
Stiri Botosani Wednesday, 21 January 2015 ActualitatePuteți face cafeaua și mai sănătoasă dacă o beți fără zahăr și fără lapte și adăugați unul dintre următoarele super-alimente:
Ulei de cocos
S-a dovedit că uleiul de nucă de cocos stimulează metabolismul, îmbunătăţeşte funcţiile glandei tiroide şi creşte nivelul de energie al organismului, ceea ce ajută corpul să scape de grăsimea nedorită şi să mărească masa musculară. În plus, îmbunătățește digestia şi împiedică depunerile de grăsime.
Nucșoară
Nucșoara are proprietatea de a crește temperatura corpului, astfel că este ideală în stările gripale, este un eficient stimulent nervos și are efecte analgezice.
Stimulează digestia, iar în doze mai mari este un calmant general. Este un remediu eficient în bolile reumatismale, având efect antiinflamator și pentru afecțiunile pulmonare. Reglează tranzitul intestinat și combate mirosul neplăcut al gurii.
Scorțișoară
O jumătate de linguriţă de scorţişoară pe zi poate face minuni pentru sănătate și menține creierul în formă. Scorţişoara este unul dintre condimentele cu cel mai mare conţinut de antioxidanţi, ajutând la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, la reducerea inflamaţiilor, reglarea funcţionării sistemului nervos şi stimularea imunităţii.
Cacao
Cacaoa conţine compuşi antioxidanţi numiţi flavanoli, care contribuie la îmbunătăţirea memoriei, putând chiar să reducă riscul apariţiei demenţei, sugerează cercetări recente.
Flavanolii îmbunătăţesc fluxul sanguin într-o zonă a creierului asociată cu memoria şi îmbunătăţesc memoria persoanelor vârstnice, arată un studiu publicat în jurnalul Nature Neuroscience.
Ghimbir
Ghimbirul va da un gust interesant cafelei. În plus adaugă antioxidanți și properietăți antiinflamatoare care ajută la îmbunătățirea stării generale de sănătate.
Doctorul Zilei
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Cercetările arheologice de la Stâncești continuă: O echipă româno-americană prezentă la fața locului! (Foto)
O nouă campanie de cercetare arheologică româno-americană în marea fortificație getică din nordul Moldovei s-a desfășurat în perioada 29 iunie – 13 iulie 2026, cu o echi...
Valeriu Iftime i-a decis viitorul lui Marius Croitoru, înainte de FCSB – Botoșani!
Partida dintre FCSB și Botoșani este programată luni, 17 august, de la 21:30, în direct pe Digi Sport 1. Înaintea meciului direct, FCSB este pe locul 3 în clasament cu 8 puncte...
Ce suplimente pot susține somnul REM în 2026? TOP 7 opțiuni pentru nopți mai liniștite
Gama de suplimente pentru somn din 2026 de la Aronia Charlottenburg cuprinde formule simple și combinații adresate unor nevoi diferite. Selecția următoare urmărește dozele, standardizarea ingred...

Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2026 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri | Setări cookie-uri
Pagină generată în 1.08 secunde