Măsura face parte din demersul managementului CFR Călători de îmbunătăţire a calităţii călătoriei cu trenul şi dublează acţiunile repetate de control trenuri de la nivelul întregii rețele feroviare.
"Este absolut necesar să stopăm orice formă de furt care păgubește o companie publică susţinută de Statul român prin contribuţia fiecăruia dintre noi. Acțiunile împotriva corupției sunt în fapt acțiuni pentru evoluţia şi dezvoltarea noastră ca societate, iar denunţarea corupţiei la orice nivel trebuie denunţată de fiecare dintre noi, pentru că indiferenţa individuală duce la disconfortul tuturor", a declarat Directorul General al CFR Călători, Iosif Szentes, citat de Economica.net.
Reprezentanţii companiei precizează că în punctele de oprire unde nu sunt case de bilete, călătorii au obligaţia de a se prezenta imediat după urcarea în tren pentru a-şi cumpăra bilete de la personalul de tren, la un tarif similar celui de la casa de bilete.
