Ce trebuie să ştii când faci o reclamaţie
Stiri Botosani Friday, 3 September 2010 ActualitateAsigură-te că plângerea este validă! Atunci când ataci o companie furnizoare de anumite servicii trebuie să fii sigur că plângerea este una validă şi nu poate fi uşor demontată. Aşa că, citeşte atent contractul închieat cu respectiva firmă şi fii sigur că într-adevar poţi depune o reclamaţie.
Gândeşte-te ce vrei să obţii! Înainte de a pune mâna pe telefon pentru a face o plângere trebuie să ştii exact ce urmăreşti: o compensare bănească, o înlocuire a produsului sau doar simple scuze. Dacă acest lucru este stabilit atunci ştii şi ce ton poţi adopta în convorbirea cu reprezenţanţii companiei.
Scrisorile se adresează unei anumite persoane! Dacă intenţionezi să faci o plângere pe email, trebuie să ştii că scrisoarea trebuie adresată direct unei persoane, nu unui întreg departament. Aşa ai toate şansele ca cererea ta să nu fie trimisă direct în coşul de gunoi. Atenţie însă! Destinatarul scrisorii nu trebuie să fie o persoană din conducere, precum directorul executiv. Acesta nu are timp de plângerile clienţilor.
Prezintă toate detaliile! Indiferent de felul în care se face plângerea trebui să spui toate detaliile despre tine: numele întreg, adresa, numărul de telefon. În felul acesta devii mai credibil. În cazul scrisorilor acest lucru este vital. Cel care o citeşte trebuie să găsească repede datele tale.
Fă-ţi temele! Înainte de a face o plângere trebuie să ştii care sunt drepturile tale. Aşa că încearcă să aflii toate detaliile legislative care te-ar putea ajuta.
Păstrează toate chitanţele relevante! Dacă pentru a face o plângere este nevoie să trimiţi chitanţe, extrase de cont sau formulare de comandă, ai grijă să rămâi cu originalul. De asemenea, dacă plângerea este legată de anumite daune, trebuie să deţii fotografii relevante.
Ortografia impecabilă şi scris neînflorit! Dacă ai greşeli de scriere, nicio companie nu va lua în serios plângerea. De asemenea, dacă scrisoarea este plină de detalii nesemnificative, nimeni nu îi va acorda importanţă.
Spune-i numele! Dacă plângerea este întreptată direct către un vânzător nepoliticos, sau către un funcţionar care te-a trata necorespunzător, ai grijă să îi ştii numele. Doar aşa poţi avea câştig de cauză.
Stabileşte un termen limită! Atunci când faci plângerea solicită ca cererea ta să fie îndeplinită până la o anumită dată. Dacă nu faci acest lucru, compania va încerca să se sustragă de la datoria sa. 14 zile este perioada ideală. (capital.ro)
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Atenție, șoferi, vizibilitate redusă și polei pe șosele în această dimineață!
Meteorologii au emis un Cod galben de ceață și polei pentru judeţul Botoșani și care este valabil până la ora 09:00 Din această cauză, pe drumurile din județ se va reduce vizibilita...
Recunoști replica? (Foto)
Mesterul Manole, cocotat pe schele, spoia tavanul manastirii. Ramane fara var in galeata. Ca sa nu se dea jos de pe schele, striga la unul dintre cei noua mesteri mari, calfe si zidari: - Macheee !...
Calendar ortodox, 28 noiembrie: Sfântul Cuvios Mucenic Ştefan cel Nou; Sfântul Mucenic Irinarh
Sfântul Cuvios Mucenic Ştefan cel Nou (†766) a pătimit din porunca împăratului Constantin Copronim (741-775) pentru că a apărat cinstirea icoanelor. Născut în Constantin...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2024 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 0.82 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici