Procesul de scoatere definitivă a unei mașini din circulație presupune parcurgerea mai multor etape.
Proprietarul sau delegatul trebuie să depună o serie de acte doveditoare la mai multe autorități. Dar, în unele cazuri se poate face și online.
După ce a obținut toate documentele, poate solicita radierea din evidențe a mijlocului de transport.
Pentru a face radierea fiscală, proprietarii trebuie să se prezinte la Direcția de Taxe și Impozite Locale de domiciliu.
Aici vor completa o cerere tip de radiere, pe care o primesc de la ghișeu.
Apoi trebuie să prezentați următoare acte, în copie și original:
- Fișa de înmatriculare;
- Actul de înstrăinare (factură, contract de vânzare-cumpărare, act de donație, hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă sau certificat de moștenitor);
- Cartea de Identitate a Vehiculului;
- Actul de identitate al solicitantului (BI/CI – persoane fizice; BI/CI, CIF – persoane fizice autorizate; Certificat de Înregistrare a Societății – persoanele juridice).
Persoanele juridice trebuie să prezinte și o delegație din partea societății pentru a depune aceste acte.
Dacă se prezintă altă persoană în locul proprietarului, aceasta trebuie să aibă o împuternicire notarială.
Continuarea pe promotor.ro