Fostul edil şef mai spune că în realitate suprafaţa închiriată firmei care s-a ocupat de organizarea festivalului a fost de cinci ori mai mare decât au nunţaţt reprezentanţii municipalităţii.
“Spunem cu nonşalanţă că suprafaţa pusă la dispoziţie a fost de 2.000 de metri pătraţi. Păi dacă socotim 2.000 de metri pătraţi au fost undeva din capătul Pietonalului până undeva la mijloc. Mai punem încă pe atât în zona de spectacol, mai punem pe dreapta şi pe stânga pe Bulevard şi ies undeva la 8.000 de metri pătraţi. Şi mai punem încă ceva şi ies 10.000 de metri pătraţi. Cu mare dragoste am dat la o firmă, care nu ştiu cum a fost selectată, 10.000 de metri pătraţi, spunem cetăţenilor că am dat numai 2.000, cu 1,35 lei pe metrul pătrat. Făcând o înmulţire, înseamnă 2.700 de lei. Vine o firmă, aceeaşi ca şi anul trecut, în spate cu vestiţii domni care fac consultanţă şi care îi spun domnului primar exact ce să spună şi când să spună, plătesc 2.700 de lei şi îşi permit să închirieze numai 40 de metri pătraţi din cei 10.000 cu numai 2.500 de lei. Trăim într-un oraş normal?", a spus Cătălin Flutur.
Fostul edil susţine că toate cheltuielile cu utilităţile de la Summer Fest au fost suportate de către Primărie, deşi în contracul încheiat cu firma organizatoare era prevăzut ca aceasta să achite utilităţile şi prestaţia artiştilor.
În contractul pe care îl face firma fantomă de la Bucureşti, apare că asigură ei apa pe care a pus-o municipalitate, curentul care a fost plătit de municipalitate şi salubrizarea pe care a făcut-o Urban Serv. Culmea tupeului, şi artiştii care sunt plătiţi tot de Primărie. Chiar ne cred proşti? Când organizam noi festivalul verii, alegeam o firmă, îi dădeam locaţia şi acea firmă se ocupa de adus artiştii, plata scenei. Erau minim doi artişti pe seară şi erau nişte nume., a mai afirmat Cătălin Flutur.