CAS contabilizeaza nemultumirile botosanenilor!

Reprezentantii Casei Judetene de Asigurari de Sanatate au inceput sa faca sondajele in farmacii si chiar pe strada, pentru a stabili daca plangerile inregistrate prin sistemul Telverde al CAS si ASP cu privire la calitatea serviciilor medicale primite in cadrul unitatilor sanitare sau la cabinetele medicilor de familie din teritoriu sunt reale.

Intrebarile de pe formular fac referire la calitatea serviciilor medicale din spitale, la timpul de asteptare si la rezolvarea problemelor in cabinetele medicilor de familie.

Se vor centraliza, in acest fel, peste 500 de chestionare, dupa care informatiile obtinute vor fi folosite in cresterea calitatii actului medical, spun reprezentantii CAS.

La final, un raport va fi trimis si la Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Mihaela Arhip: P L A N I F I C A R E A

astăzi, 12:10

Un teanc de scrisori, o întâlnire pe străzile din Iaşi şi una în Botoşaniul pe care nu şi l-a rupt niciodată din suflet, convorbiri telefonice şi câteva cărţi îm...

Șase migranți prinși la Prut, înainte de a intra ilegal în România! (Video)

astăzi, 11:26

Acțiunea a fost posibilă ca urmare a schimbului operativ de date dintre autoritățile de frontieră de pe cele două maluri ale Prutului. Cooperarea transfrontalieră dintre România și Repub...

Titularizare 2025: Pe 15 iulie are loc proba scrisă, VEZI centrele de concurs din Botoșani!

astăzi, 10:22

Accesul candidaților în sălile de concurs în vederea susținerii probei scrise se va face în intervalul orar 7.00 – 8.00. După primirea subiectelor, durata de redactare a lu...