CAS contabilizeaza nemultumirile botosanenilor!

Reprezentantii Casei Judetene de Asigurari de Sanatate au inceput sa faca sondajele in farmacii si chiar pe strada, pentru a stabili daca plangerile inregistrate prin sistemul Telverde al CAS si ASP cu privire la calitatea serviciilor medicale primite in cadrul unitatilor sanitare sau la cabinetele medicilor de familie din teritoriu sunt reale.

Intrebarile de pe formular fac referire la calitatea serviciilor medicale din spitale, la timpul de asteptare si la rezolvarea problemelor in cabinetele medicilor de familie.

Se vor centraliza, in acest fel, peste 500 de chestionare, dupa care informatiile obtinute vor fi folosite in cresterea calitatii actului medical, spun reprezentantii CAS.

La final, un raport va fi trimis si la Casa Nationala a Asigurarilor de Sanatate.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Buletinul cu cip complică viața românilor: Cetățenii, obligați să aducă dovada domiciliului la ghișeu. Nu există cititoare!

Thursday, 27 November 2025

Aproape 900.000 de români au ales până acum să treacă la noul card de identitate electronic, un act de dimensiunea unui card bancar care promite securitate sporită și acces la servici...

Patru trenuri CFR Călători vor purta nume simbolice de Ziua Națională a României!

Thursday, 27 November 2025

Patru dintre trenurile care vor circula pe 1 decembrie, de Ziua Națională a României, vor purta nume simbolice inspirate de personalități marcante ale vremii, contribuind astfel la evocarea ...

Acțiune a Poliției Locale Botoșani împotriva parcărilor ilegale!

Thursday, 27 November 2025

În intervalul 24 – 26 noiembrie 2025, polițiștii locali au acționat în conformitate cu prevederile legale ale HCL nr. 292/2017 și ale OUG nr. 195/2002, și au aplicat un număr t...