Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie
Stiri Botosani Friday, 25 November 2016 ActualitateAstfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
Totodată platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.
Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non - stop.
Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon:
0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă)
sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).
Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare.
Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Leo Grozavu, după 1-1 cu CFR Cluj: ”Nu aș vrea să fiu arogant, dar am fost mai buni!”
Meriton Kirenica a deschis scorul pentru ardeleni rapid (minutul 10), însă moldovenii au avut forța să egaleze pe final prin Enzo Lopez (minutul 85). ”Cred că puteam să obținem ma...
FC Botoșani - CFR Cluj 1-1. Cu Leo Grozavu pe bancă, botoșănenii scot un punct și impresionează în jocul cu „feroviarii”!
FC Botoșani a „smuls” un punct pe final, punându-i o nouă piedică CFR-ului, 1-1. „Feroviarii” n-au excelat în Moldova și irosesc puncte importante în lupt...
O nouă căsuță ridicată de o asociație din Botoșani oferă noi speranțe pentru persoanele aflate în dificultate!
După o săptămână de muncă dedicată amplasării acestei casute, în săptămâna următoare va fi amenajat interiorul, astfel încât să poată fi oferit un cămin pent...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 0.96 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici