Dintre acestea, 90% au fost axate pe probleme de igiena, restul referitor la nelamuriri vizavi de acordarea retetelor cu medicamente compensate sau necompensate.
Majoritatea au fost pe probleme de igiena. Multe legate de amplasarea grupurilor sanitare sau a unor grajduri foarte aproape de bucatarii, locuinte, fantani. Noi le verificam pe toate, insa nu intotdeauna se confirma, a declarat purtatorul de cuvant al DSP Botosani, Lidia Onofrei.
Acolo unde reclamatiile sunt intemeiate, inspectorii dispun termene de remediere conform OMS 536/1997. Unde reprezentantii DSP nu au competente, indruma cetatenii spre organele abilitate sa le rezolve problemele.
Am fost intrebati si de programul de consultatii al medicilor. Noi suntem datori sa raspundem la toate cererile cetatenilor. Unde nu avem noi cum interveni le dirijam mai departe, a mai adaugat Lidia Onofrei.
Anul acesta, in statisticile institutiei au fost deja inregistrate 10 reclamatii, toate vizavi de amplasarea unor grupuri sanitare.