Atentie! Taiteii instant, un PERICOL pentru sanatate!

Femeile care consuma taitei instant (`noodles`), de cel putin doua ori pe saptamana, prezinta un risc cu 68% mai mare de colesterol marit, diabet si hipertensiune, se arata intr-un studiu realizat de cercetatori de la Universitatea Harvard si publicat in Journal of Nutrition, in editia din august.

Ei au analizat datele unui sondaj efectuat in Coreea de Sud, cel mai mare consumator mondial de taitei instant, pe un esantion de 10.771 de adulti, dintre care mai mult de jumatate femei.

 "Consumul de taitei instant este legat de o crestere a sindromului metabolic la femei, indiferent de regimul lor alimentar dominant", arata cercetatorii.

Sindromul metabolic se traduce prin prezenta unei serii de semne fiziologice care duc la cresterea riscului de diabet si de boli cardiovasculare.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Simpozionul transfrontalier „Euroregiunea Prutul de Sus”, cea mai importantă manifestare a comunității geografice botoșănene - FOTO

Sunday, 7 June 2026

În perioada 5-7 iunie 2026 se desfășoară ediția a XVI-a a Simpozionului transfrontalier „Euroregiunea Prutul de Sus”, cea mai importantă manifestare a comunității geografice b...

VIDEO - Primarii au scos utilajele pe teren după ploile torențiale de noaptea trecută!

Sunday, 7 June 2026

În urma avertizărilor meteorologice de Cod Galben și Cod Portocaliu de ploi torențiale și a precipitațiilor abundente înregistrate pe raza comunei Albești, echipele de intervenție a...

De la Hudești la Massachusetts Institute of Technology: Denis a absolvit una dintre cele mai prestigioase universități din lume!

Sunday, 7 June 2026

Denis Bogdan Siminiuc, astăzi în vârstă de 22 de ani, a făcut primii pași spre performanță la Școala Gimnazială Hudești, unde s-a remarcat încă din clasele gimnaziale prin ...

-->