Raiffeisen Bank a publicat un anunț prin care își avertizează clienții care au plătit cu cardul că e posibil că sumele de plată să fi fost dublate. Același lucru l-au pățit și cei cu carduri la ING sau BCR.
Iată anunțul celor de la Raiffeisen Bank: "Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăti, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!", au publicat cei de la Raiffeisen Bank într-un comunicat către clienți.
Alte două bănci s-au lovit de această problemă. Este vorba de BCR și ING, bănci care și-au informat pe parcursul zilei de ieri clienții că există probleme ce urmează să fie remediate.
Iată mesajul celor de la BCR: "Că urmare a unor motive independente de BCR, e posibil că unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să vadă dublate sumele plătite.
BCR lucrează impreună cu părtile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp, operațiune care se va realiză în următoarele 48 de ore. Pentru detalii suplimentare, puteți apela Contact Center BCR la *2227."
Iată mesajul celor de la ING România: „Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăti în mod eronat. Lucrăm impreună cu părtile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiză în 1-2 zile. Pentru situații urgente vă rugăm contactați call center: 0314062464."