Apelurile privind avariile în reţelele de energie se realizează cu unele întârzieri! Vezi de ce

Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deserveÅŸte serviciul de Call Center.

Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârÅŸitul acestei săptămâni. E.ON Moldova DistribuÅ£ie le cere scuze clienÅ£ilor pentru inconvenientele create astfel ÅŸi îi roagă să aÅŸtepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaÅ£ii cu potenÅ£ial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare ÅŸi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.

Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Comunicat EON Moldova

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(A) Comunicat de presă - SC WIND SUNSHINE SRL

astăzi, 15:19

SC WIND SUNSHINE SRL, titular al proiectului „Centrală Electrică Eoliană (CEE) Vlădeni – Corni, jud. BotoÈ™ani”, anunță publicul interesat asupra luării deciziei etapei de &ic...

Accident rutier: Trei persoane, printre care un copil de 1 an, au ajuns în spital! (Foto)

astăzi, 14:50

Trei persoane, printre care È™i un copil de 1 an, au avut nevoie de îngrijiri medicale în urma unui accident rutier produs pe DN 29 D, în localitatea TruÈ™eÈ™ti, în urmă cu pu...

Tragedie: Preot mort la 42 de ani, după ce s-a răsturnat cu mașina în albia unui râu!

astăzi, 14:30

La data de 22 februarie 2025, în jurul orei 16.00, pe DJ 175, în comuna Izvoarele Sucevei, a avut loc un eveniment rutier în care un autoturism de teren a părăsit partea carosabilÄ...