Apelurile privind avariile în reţelele de energie se realizează cu unele întârzieri! Vezi de ce

Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deserveşte serviciul de Call Center.

Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni. E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi îi roagă să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.

Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Comunicat EON Moldova

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

De ce conducătorul auto nu a putut prezenta permisul! (Foto, Video)

astăzi, 07:15

- Bună ziua, agent Ion Vasile! Actele la control vă rog! - Poftiți actele domnule polițist ... de ce m-ați oprit? - Conduceați haotic...permisul unde e? - Permisul nu îl am l...

Calendar ortodox, 17 octombrie: Sf. Proroc Oseea; Sf. Cuv. Mc. Andrei Criteanul

astăzi, 07:00

A fost un bărbat de mare credinţă în religia strămoşilor săi, curat la inimă şi insuflat de Duhul Sfânt. A fost trimis de Dumnezeu să întoarcă de la rătăcire pe poporul S...

Accident pe o stradă din Botoșani: O mamă și fiul acesteia, de doar 6 ani, au ajuns la spital!

Thursday, 16 October 2025

Un accident rutier a avut loc, în urmă cu puțin timp, pe strada Pacea din municipiul Botoșani. În eveniment au fost implicate două autoturisme. La fața locului s-au deplasat pompie...