Apelurile privind avariile în reţelele de energie se realizează cu unele întârzieri! Vezi de ce

Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deserveşte serviciul de Call Center.

Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni. E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi îi roagă să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.

Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Comunicat EON Moldova

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Poliția în alertă: O bunică de 85 de ani a dispărut de acasă!

astăzi, 10:33

Polițiștii botoșăneni efectuează verificări pentru localizarea unei femei de 85 de ani, Boiciuc Domnica, din satul Mihăileni. La data de 12 septembrie 2025, în jurul orei 17:00, Domnic...

Calendar Ortodox: Cinstim astăzi Înainte-prăznuirea Înălţării Sfintei Cruci

astăzi, 08:00

Sfântul Cuvios Ioan s-a născut spre sfârşitul veacului al 15-lea, în satul Silvaşul de Sus, din apropierea oraşelor Haţeg şi Hunedoara. Dorind să-şi închine viaţa lui ...

Atenție, șoferi! Restricții de circulație la Săveni pe 13 septembrie!

Friday, 12 September 2025

Asociația Arlechino Moldova, în parteneriat cu Secția de Cultură și Turism Ocnița (Republica Moldova) și cu sprijinul comunității locale, aduce la cunoștința publicului ...