ANAF: Întâlnirile cu un inspectorii fiscali se pot programa și online

Agenția Națională pentru Administrare Fiscală a anunțat implementarea unui nou serviciu electronic: programarea online pentru o întâlnire cu un inspector fiscal.

Serviciul de programare online este pus la dispoziţia contribuabililor pentru aspecte ce nu necesită timp îndelungat de soluţionare, timpul alocat fiecărei programări fiind de maximum 30 de minute.

Potrivit unui comunicat emis de instituție, serviciul de programări online este disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la rubrica servicii online, poziția 5.

Contribuabilii se pot programa atât pentru întâlnirea cu un inspector ANAF, cât și pentru identificarea vizuală on-line în vederea aprobării înregistrării în Spațiul Privat Virtual. 

De asmenea, serviciul este disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Contribuabilii, în funcţie de problematica fiscală, vor fi primiți de funcționari fiscali în funcție de domeniul selectat, personal care aparține următoarelor structuri din cadrul unităţilor fiscale:

- declaraţii fiscale persoane fizice;

- declaraţii fiscale persoane juridice;

- evidenţă pe plătitor persoane fizice;

- evidenţă pe plătitor persoane juridice;

- avize şi autorizaţii (case de marcat);

- executare silită persoane fizice;

- executare silită persoane juridice;

- cazier fiscal;

- asistenţă contribuabili;

- evitarea dublei impuneri.

Serviciul a fost în faza de testare la DGRFP Galați, iar ”rezultatele proiectului pilot au determinat stabilirea oportunității extinderii acestuia”, transmite comunicatul.

Astfel, contribuabilii persoane fizice și persoane juridice se pot programa on-line la sediile Administrațiilor Județene ale Finanțelor Publice și la Administrațiile Sectoarelor 1 – 6 ale Finanțelor Publice.

ANAF precizează că, pentru primirea contribuabililor pe bază de programare, în incinta unităților fiscale sunt amenajate încăperi dedicate, de regulă în apropierea punctelor de acces în sedii, astfel încât să se limiteze pe cât posibil contactul dintre vizitatori si personalul ANAF. De asemenea, la nivelul fiecarui sediu ANAF au fost organizate sensuri de intrare/ieşire dedicate acestor spaţii, precum şi montarea de indicatoare privind păstrarea distanţei de doi metri.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Schimbare majoră anunțată de Guvern în privința cărții electronice de identitate!

astăzi, 21:03

Copiii sub 14 ani vor putea avea carte electronică de identitate începând cu 2 iunie 2025, arată o decizie anunțată joi de Guvern. Părinții vor putea solicita documentul chiar de la ...

Piedone a închis restaurantul de la Camera Deputaților, pentru 6 luni. Peste 700 kg de carne expirată și gândaci morți în bucătărie!

astăzi, 20:24

În urma neregulilor găsite la restaurantul de la Camera Deputaților, Cristian Popescu Piedone a închis, joi, toată unitatea, pentru 6 luni. Peste 700 de kg de carne expirată, veche chi...

Povestea emoționantă a unui tânăr pompier din Botoșani – Din durere, a ales să salveze vieți!

astăzi, 19:36

Din durere, a ales să salveze vieți, este povestea emoționantă și motivantă a lui Andrei, un tânăr pompier din Botoșani. A văzut moartea cu ochii și a promis că va face tot posibil...