Abuz al angajaţilor Nova Apaserv, reclamat de un botoşănean! “M-au lăsat fără apă după ce mi-am achitat facturile” FOTO

Un botoşănean care locuieşte într-o casă de pe strada Crinilor din municipiul Botoşani îi acuză de abuz pe cei de la Nova Apaserv, după ce au venit şi l-au debranşat de la reţea, deşi ajunsese cu plata facturilor la zi.

Miercuri dimineaţă, în jurul orei 08.30, Lucian Larivanov s-a trezit cu un buldoexacavator în faţa curţii, care a început să sape. Omul a ieşit şi i-a întrebat pe muncitori ce fac şi aceştia i-au spus că mută contorul la limita de proprietate şi îl debranşează de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru că are datorii.



Botoşăneanul le-a cerut angajaţilor Nova Apaserv să sisteze acţiunea de debranşare pentru că merge şi îşi plăteşte facturile restante, acesta venind de altfel la scurt timp cu dovada că şi-a achitat datoria de 406 lei pe care o avea către operatorul de apă.

Cu toate acestea, botoşăneanul spune că a fost debranşat de la reţea, iar apometrul i-a fost scos în curte.

"I-am întrebat de ce sapă şi mi-au spus că aşa a zis şeful lor, că am datorii. I-am întrebat cu cine pot să vorbesc, a venit cineva,  a spus că îl cheamă Şotropa, nu a vrut să stea de vorbă cu mine, s-a urcat în maşină şi a plecat. Ei tot săpau în continuare şi le-am spus că nu este nicio problemă că merg să plătesc pentru că nu vreau să ajungem la debranşare. Nu a vrut nimeni să vorbească cu mine. În jumătate de oră am plătit, le-am făcut confirmarea că am plătit şi ei au continuat cu debranşarea, ca într-un final să scoată apometrul din curte în stradă", a declarat Lucian Larivanov.

Acesta spune că nu a fost somat anterior în niciun fel de către Nova Apaserv că va fi debranşat din cauza datoriilor.

“Nu am primit niciun preaviz, mi-au spus că am făcut şi o reeşalonare de plată, dar nu am făcut aşa ceva", a mai spus cetăţeanul.

După ce au scos apometrul la limita de proprietate, cei de la Apă au plecat, lăsând în faţa curţii, în stradă, o movilă de pământ. 

Lucian Larivanov consideră că ceea ce au făcut cei de la Nova Apaserv este un abuz şi vrea să depună o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.

Contactat telefonic, directorul Nova Apaserv nu vede toată această situaţie ca fiind una gravă.

"Am debranşat pentru a putea scoate apometrul la limita de proprietare. Este legal acest lucru. Dacă şi-a plătit datoria are apă", a declarat Gabriel Cârlan.






 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Rezultate remarcabile pentru sportivii de la Clubul Pamphil Center Botoșani la Campionatul Național de Karate!

astăzi, 15:40

În weekendul care s-a încheiat, a avut loc la Râmnicu Vâlcea Campionatul Național de Karate Shotokan, competiție la care au participat 980 de sportivi de la 67 de cluburi din...

Prognoza meteo pentru următoarele patru săptămâni. Când scăpăm de ninsori!

astăzi, 15:25

Meteorologii estimează pentru ultima săptămână a lunii martie o vreme mai caldă decât în mod normal pentru perioada respectivă, tendinţă care se va păstra şi pentru primele...

„Atențiile” pentru doctori, interzise. Donațiile se pot face doar pentru spitale și vor fi publicate online!

astăzi, 15:05

Pacienții nu vor mai putea oferi „atenții” doctorilor, în schimb își pot exprima recunoștința prin donații făcute spitalului în care au fost tratați, iar acestea ...