Un botoşănean care locuieşte într-o casă de pe strada Crinilor din municipiul Botoşani îi acuză de abuz pe cei de la Nova Apaserv, după ce au venit şi l-au debranşat de la reţea, deşi ajunsese cu plata facturilor la zi.
Miercuri dimineaţă, în jurul orei 08.30, Lucian Larivanov s-a trezit cu un buldoexacavator în faţa curţii, care a început să sape. Omul a ieşit şi i-a întrebat pe muncitori ce fac şi aceştia i-au spus că mută contorul la limita de proprietate şi îl debranşează de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru că are datorii.
Botoşăneanul le-a cerut angajaţilor Nova Apaserv să sisteze acţiunea de debranşare pentru că merge şi îşi plăteşte facturile restante, acesta venind de altfel la scurt timp cu dovada că şi-a achitat datoria de 406 lei pe care o avea către operatorul de apă.
Cu toate acestea, botoşăneanul spune că a fost debranşat de la reţea, iar apometrul i-a fost scos în curte.
"I-am întrebat de ce sapă şi mi-au spus că aşa a zis şeful lor, că am datorii. I-am întrebat cu cine pot să vorbesc, a venit cineva, a spus că îl cheamă Şotropa, nu a vrut să stea de vorbă cu mine, s-a urcat în maşină şi a plecat. Ei tot săpau în continuare şi le-am spus că nu este nicio problemă că merg să plătesc pentru că nu vreau să ajungem la debranşare. Nu a vrut nimeni să vorbească cu mine. În jumătate de oră am plătit, le-am făcut confirmarea că am plătit şi ei au continuat cu debranşarea, ca într-un final să scoată apometrul din curte în stradă", a declarat Lucian Larivanov.
Acesta spune că nu a fost somat anterior în niciun fel de către Nova Apaserv că va fi debranşat din cauza datoriilor.
“Nu am primit niciun preaviz, mi-au spus că am făcut şi o reeşalonare de plată, dar nu am făcut aşa ceva", a mai spus cetăţeanul.
După ce au scos apometrul la limita de proprietate, cei de la Apă au plecat, lăsând în faţa curţii, în stradă, o movilă de pământ.
Lucian Larivanov consideră că ceea ce au făcut cei de la Nova Apaserv este un abuz şi vrea să depună o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.
Contactat telefonic, directorul Nova Apaserv nu vede toată această situaţie ca fiind una gravă.
"Am debranşat pentru a putea scoate apometrul la limita de proprietare. Este legal acest lucru. Dacă şi-a plătit datoria are apă", a declarat Gabriel Cârlan.
Abuz al angajaţilor Nova Apaserv, reclamat de un botoşănean! “M-au lăsat fără apă după ce mi-am achitat facturile” FOTO
Stiri Botosani Thursday, 31 July 2014 ActualitateSpune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Garda de Mediu Botoșani, în control la instituții pe tema gestionării deșeurilor! (foto)
astăzi, 11:40
Comisarii Gărzii de Mediu Botoșani au desfășurat acțiuni de inspecție și control pentru verificarea stadiului de realizare a măsurilor prioritare de guvernanță privind gestionarea deșeurilo...
PNL Botoșani, Valeriu Iftime: „Toți cei care au fost părtași la acest dezastru trebuie să plece acasă!” (video)
astăzi, 11:10
„Toți cei care au fost părtași la acest dezastru trebuie să plece acasă! Am spus-o încă de la începutul campaniei trecute: situația critică a companiei de apă a demonstra...
Lângă noi: Primarul municipiului Iaşi intenționează să închidă școlile dacă iarna aceasta va ninge mult!
astăzi, 10:30
Mihai Chirica a declarat, vineri, că măsurile Primăriei ieşene vor fi ferme în cazul în care va fi viscol, iar stratul de zăpadă va fi unul consistent, edilul precizând că au ...