Responsabilități:
1.Preluarea apelurilor liniei de suport tehnic a organizației.
2.Asigurarea unui timp minimal de răspuns la apelurile clienților.
3.Identificarea rapidă a situației / problemei tehnice expuse de client, înregistrarea datelor în CRM-ul firmei și rezolvarea acesteia remote (în cadrul aceluiași apel telefonic).
4.Introducerea și/sau editarea datelor în sistemul CRM al organizației.
5.Dacă problema nu poate fi rezolvată prin telefon, alocarea acesteia către departamentul sau responsabilul relevant.
6.Asigurarea satisfacției clienților care apelează linia de support prin abilități de comunicare excepționale, empatie și rezolvarea promptă a incidentelor semnalate.
7.Oferă informații despre soluțiile și serviciile firmei.
8.Raportări operaționale periodice.
Cerințe:
1.Pasionat de tehnologie / autodidact / permanent la curent cu noutățile din domeniul IT.
2.Cunoștințe avansate în:
-Configurții hardware pentru PC, laptop, smartphone;
-Utilizare și configurare Sisteme de operare PC: Windows XP, Vista, 8, 8.1, 10;;
-Internet (browsers settings, proxy, security)
-Utilizare aplicații de bază - desktop software - Suita Office, utilitare sistem, e-mail etc.
3.Abilități excelente de comunicare și relaționare prin telefon.
4.Capacitate de a învață rapid.
Beneficii
1.Apartenența la o organizație stabilă, în plină creștere
2.Salariu fix competitiv
3.Bonus financiar direct corelat cu performanța măsurată
4.Mediu de lucru modern și profesional
5.Colectiv tânăr
6.Flexibilitate / adaptabilitate organizațională
Așteptăm CV-urile voastre pe adresa jobs@icenet.ro.