A cerut ajutorul Protectiei Consumatorului dupa ce a cumparat un articol vestimentar nepotrivit
Stiri Botosani Thursday, 17 May 2012 ActualitateFemeia a depus o reclamatie in care a precizat ca vanzatoarea nu a vrut sa ii schimbe produsul cumparat, si in plus i-a adresat si cuvinte jignitoare.
Comisarii de la Protectia Consumatorului sustin ca orice consumator care vrea sa returneze un produs cumparat are dreptul de a face acest lucru, iar comerciantii trebuie sa primeasca marfa inapoi.
“Noi facem intotdeauna consiliere cu cumparatorii. Consumatorul are dreptul sa se razgandeasca, chiar daca a platit la casa, iar daca exista afise prin care comerciantii spun ca nu primesc marfa vanduta, acest lucru contravine legii", a declarat Alexandru Zarug, comisar sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Evenimente publice la sfârșit de săptămână, desfășurate sub supravegherea jandarmilor botoșăneni!
astăzi, 17:15
Vineri, începând cu ora 17.00, jandarmii vor avea în atenție evenimentul aniversar ARTA 56, organizat la Sala de sport Obor din orașul Darabani, unde este așteptat un număr mare ...
Vești bune despre botoșăneanul dispărut în Italia! ”Mulțumim din suflet celor ce au fost alături de noi!”
astăzi, 15:30
În timpul unei opriri într-o benzinărie din Verona, bărbatului i s-a făcut rău și s-a prăbușit la pământ, suferind o lovitură la cap. De atunci nu a mai fost văzut, familia...
La mulți ani! Mesajul ISU Botoșani pentru colegii salvatori: ”Știm că pun suflet în fiecare intervenție și le mulțumim!” (Foto)
astăzi, 15:20
Ei, scafandrii, au nevoie de pregătire, rezistență din toate punctele de vedere și o foarte bună comunicare. ”Știm că pun suflet în fiecare intervenție și, pentru acest lucru, ...