A cerut ajutorul Protectiei Consumatorului dupa ce a cumparat un articol vestimentar nepotrivit

O botosaneanca a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, dupa ce a cumparat un articol vestimentar de la un magazin, dar a constatat cand a ajuns acasa ca nu este marimea potrivita.

Femeia a depus o reclamatie in care a precizat ca vanzatoarea nu a vrut sa ii schimbe produsul cumparat, si in plus i-a adresat si cuvinte jignitoare.

Comisarii de la Protectia Consumatorului sustin ca orice consumator care vrea sa returneze un produs cumparat are dreptul de a face acest lucru, iar comerciantii trebuie sa primeasca marfa inapoi.

“Noi facem intotdeauna consiliere cu cumparatorii. Consumatorul are dreptul sa se razgandeasca, chiar daca a platit la casa, iar daca exista afise prin care comerciantii spun ca nu primesc marfa vanduta, acest lucru contravine legii", a declarat Alexandru Zarug, comisar sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Urșii de la Comănești ajung, duminică, la Săveni și Ungureni!

astăzi, 17:50

Comuna Ungureni și orașul Saveni găzduiesc duminică, 28 decembrie 2025, cea de-a doua ediție a Festivalului Internațional „Datini și Obiceiuri de Iarnă pe Valea Jijiei”, un evenime...

Aștepți un colet, dar ți se cere "actualizarea adresei"?

astăzi, 16:08

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează că perioada aglomerată a Sărbătorilor este un prilej exploatat de atacatori. Aceștia profită de activitățile de sezon ...

22 de decese în zilele de Crăciun, Ambulanța din Botoșani a fost solicitată de peste 600 de ori!

astăzi, 14:31

În perioada 24–27 decembrie, Serviciul Județean de Ambulanță Botoșani a gestionat 648 de solicitări, înregistrând un nivel crescut de activitate specific perioadei sărbă...