A cerut ajutor la Protecţia Consumatorului, după ce laptopul "a intrat la apă"

Un botoșănean care acum patru luni și-a achiziționat un laptop a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, reclamând faptul că laptopul s-a defectat.

Cetăteanul a mers cu aparatul la agentul economic de la care l-a achiziționat, ulterior fiind trimis în service, dar răspunsul primit de la cei din service a fost că laptopul prezintă urme de apă, motiv pentru care nu se poate repara pe garanție.

"Vom prelua reclamația si vom cerceta. Potrivit legii, la vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul unei defecțiuni, produsul trebuie trimis în service până la remediere, dacă prezintă deficiențe din punct de vedere al consumatorului și este vinovat se scoate din garanție. Consumatorul mai are posibilitatea să trimită laptopul pe cheltuiala proprie într-un alt service să facă o expertiză", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Succes botoșănean la Etapa Națională a Olimpiadei de Științe Socio- Umane!

astăzi, 11:30

În perioada 23-27 aprilie, a avut loc la Cluj Napoca Etapa Națională a Olimpiadei de Științe Socio- Umane. La disciplina Economie, o elevă a Liceului de Artă ,,Ștefan Luchian” di...

Rezultate remarcabile pentru elevii din Botoșani la Olimpiada Națională de Limba Engleză! (Foto)

astăzi, 10:54

Etapa națională a Olimpiadei Naționale de Limba Engleză s-a desfășurat la Tulcea, în perioada 24–28 aprilie 2025. Competiția, organizată de Ministerul Educației și Cercetării di...

Profesor universitar din Iași: Ce s-a întâmplat în Spania? ”Sunt probleme pe care le-am anticipat inclusiv pentru Romania!”

astăzi, 10:22

Silviu Gurlui, profesor de fizică la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, a explicat care ar fi cauza acestui blackout: ”O supraîncărcare masivă a rețelei el...