A cerut ajutor la Protecţia Consumatorului, după ce laptopul "a intrat la apă"

Un botoșănean care acum patru luni și-a achiziționat un laptop a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, reclamând faptul că laptopul s-a defectat.

Cetăteanul a mers cu aparatul la agentul economic de la care l-a achiziționat, ulterior fiind trimis în service, dar răspunsul primit de la cei din service a fost că laptopul prezintă urme de apă, motiv pentru care nu se poate repara pe garanție.

"Vom prelua reclamația si vom cerceta. Potrivit legii, la vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul unei defecțiuni, produsul trebuie trimis în service până la remediere, dacă prezintă deficiențe din punct de vedere al consumatorului și este vinovat se scoate din garanție. Consumatorul mai are posibilitatea să trimită laptopul pe cheltuiala proprie într-un alt service să facă o expertiză", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Procesiune în Postul Nașterii Domnului, racla Catedralei Mitropolitane din Iași ajunge în opt biserici din Protopopiatul Dorohoi!

astăzi, 09:51

La începutul Postului Nașterii Domnului, timp de o săptămână, Protopopiatul Dorohoi va fi gazda unei importante manifestări misionar-duhovnicești: Procesiunea cu racla Catedralei Mit...

Ambasadorul Federației Ruse la București, convocat la sediul Ministerului Afacerilor Externe!

astăzi, 09:15

Fragmentele recuperate de autoritățile române de la locul prăbușirii vehiculului aerian probează indubitabil apartenența acestuia și implicarea în atacurile masive din noaptea respe...

Botoșăneanca Simona Radiș, desemnată cea mai bună canotoare din LUME!

astăzi, 08:33

Sportiva din Botoșani ocupă primul loc în TOP 5 al celor mai bune canotoare din lume în urma rezultatelor obținute la marile competiții internaționale. După încheierea Campi...