A cerut ajutor la Protecţia Consumatorului, după ce laptopul "a intrat la apă"

Un botoșănean care acum patru luni și-a achiziționat un laptop a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, reclamând faptul că laptopul s-a defectat.

Cetăteanul a mers cu aparatul la agentul economic de la care l-a achiziționat, ulterior fiind trimis în service, dar răspunsul primit de la cei din service a fost că laptopul prezintă urme de apă, motiv pentru care nu se poate repara pe garanție.

"Vom prelua reclamația si vom cerceta. Potrivit legii, la vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul unei defecțiuni, produsul trebuie trimis în service până la remediere, dacă prezintă deficiențe din punct de vedere al consumatorului și este vinovat se scoate din garanție. Consumatorul mai are posibilitatea să trimită laptopul pe cheltuiala proprie într-un alt service să facă o expertiză", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Angelo Segall: Viața pe două roți - Jurnalul Meu de Călătorie

Sunday, 3 August 2025

Pedalez printre amintiri, momente și zâmbete - cu o inimă mereu în mișcare. Totul a început pe când aveam treisprezece ani, în Botoșani, România, un loc ce &ici...

Poliția în alertă: O femeie a dispărut de acasă, sunați la 112 dacă o vedeți!

Sunday, 3 August 2025

Născută în localitatea Hudești, județul Botoșani, Silvia Agafiței are domiciliul în Oroftiana. În vârstă de 74 de ani, Silvia Agafiței are următoarele semnalmente: ...

Povestea veteranului de război care la 15 ani devenea copil de trupă: ”Au plecat pe front cu căruțele din Botoșani!” (Foto)

Sunday, 3 August 2025

”A îndurat și frig și mizerie”, povestește astăzi, la 91 de ani, doamna Domnica, cea care i-a fost alături soțului ei în viață, dar și în profesie. Astăzi este ...