A cerut ajutor la Protecţia Consumatorului, după ce laptopul "a intrat la apă"

Un botoșănean care acum patru luni și-a achiziționat un laptop a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, reclamând faptul că laptopul s-a defectat.

Cetăteanul a mers cu aparatul la agentul economic de la care l-a achiziționat, ulterior fiind trimis în service, dar răspunsul primit de la cei din service a fost că laptopul prezintă urme de apă, motiv pentru care nu se poate repara pe garanție.

"Vom prelua reclamația si vom cerceta. Potrivit legii, la vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul unei defecțiuni, produsul trebuie trimis în service până la remediere, dacă prezintă deficiențe din punct de vedere al consumatorului și este vinovat se scoate din garanție. Consumatorul mai are posibilitatea să trimită laptopul pe cheltuiala proprie într-un alt service să facă o expertiză", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Ziua națională de comemorare a victimelor Holocaustului marcată la Seminarul Teologic din Dorohoi!

astăzi, 11:02

Joi, 9 octombrie, la Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Sfântul Ioan Iacob” din Dorohoi a fost marcată Ziua Națională de Comemorare a Victimelor Holocaustului, eveniment ce are ca...

Când va fi condus pe ultimul drum Gheorghe Median!

astăzi, 10:34

Istoricul adoptat de Botoșani este depus la Capela Bisericii Militare și va fi condus pe ultimul drum marți. Slujba de înmormântare va începe la ora 12:00. „Vă mulțu...

Profesori și elevi din Franța, Turcia și Grecia, prezenți la Botoșani în cadrul unui proiect pentru prevenirea risipei alimentare! (Foto)

astăzi, 10:13

În perioada 29.09.2025- 04.10 2025, la Școala Gimnazială Nr.7 Botoșani, s-a derulat prima mobilitate, din cadrul proiectului "Save Your Food. Save Your Future", 2024-2-FR01-KA210-00...