A cerut ajutor la Protecţia Consumatorului, după ce laptopul "a intrat la apă"

Un botoșănean care acum patru luni și-a achiziționat un laptop a cerut ajutorul comisarilor de la Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, reclamând faptul că laptopul s-a defectat.

Cetăteanul a mers cu aparatul la agentul economic de la care l-a achiziționat, ulterior fiind trimis în service, dar răspunsul primit de la cei din service a fost că laptopul prezintă urme de apă, motiv pentru care nu se poate repara pe garanție.

"Vom prelua reclamația si vom cerceta. Potrivit legii, la vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul unei defecțiuni, produsul trebuie trimis în service până la remediere, dacă prezintă deficiențe din punct de vedere al consumatorului și este vinovat se scoate din garanție. Consumatorul mai are posibilitatea să trimită laptopul pe cheltuiala proprie într-un alt service să facă o expertiză", a declarat Mirel Rogalschi, comisar-șef adjunct al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Uniți sub tricolor: Artiști aplaudați de sute de botoșăneni într-un spectacol vibrant! (Foto, Video)

astăzi, 00:12

Un public entuziast a umplut, joi seara, sala Teatrului ”Mihai Eminescu”, la spectacolul „Uniți sub tricolor”, eveniment dedicat Zilei Unirii Principatelor și organizat de Or...

Avertizare de la Registrul Auto Român: Atenție la practici înșelătoare!

Thursday, 23 January 2025

Aceste practici includ utilizarea unor denumiri, culori, sigle sau elemente vizuale similare cu brandul oficial R.A.R., în scopul de a induce în eroare cetățenii și de a vinde certifica...

Nu scăpăm de ceață și polei: Codul galben pentru județul Botoșani a fost prelungit până la ora 23:00!

Thursday, 23 January 2025

În funcție și de condițiile locale, fenomenul va favoriza formarea ghețușului. „Pentru evitarea producerii unor evenimente nedorite, vă recomandăm: - conduceți prudent; - ...