Alături de această societate s-au alăturat cinci firme private în acţiunea de deszăpezire din municipiu care au pus la dispoziţie 26 de utilaje: Victor Construct, Conrec, Aquaterm, Domaco şi Total Impress Grup, dar şi salariaţii Direcţiei de Servicii Publice, Sport şi Agrement. Astăzi până la ora 11.30, firmele contractate pentru ridicarea zăpezii au transportat peste 1000 de tone de zăpadă.
O singură trecere a utilajelor Urban Serv pentru acţiunea de deszăpezire în careul de salubrizare, suprafaţă care cuprinde 900.000 mp carosabil şi 300.000 mp trotuare implică cheltuieli de aproximativ 100.000 ron.
În jur de 65.000 - 70.000 lei costă materialul antiderapant, clorura de calciu şi 10.000 - 12.000 lei costă manopera. Costurile sunt pentru întreg careul de salubrizare, iar aici sunt cuprinse aproape toate străzile din municipiu, cu câteva excepţii, a declarat viceprimarul Cosmin Andrei.