Şi-a lăsat cana murdară pe birou, iar preşedintele companiei i-a spălat-o. După acest gest, viaţa sa s-a schimbat

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a vorbit recent despre o lecţie de leadership pe care a primit-o în perioada în care era proaspăt absolvent al Universităţii din Stanford. Americanul şi-a amintit cum CEO-ul companiei la care lucra atunci i-a spălat, în secret, cănile de cafea pe care le lăsa pe birou. Care a fost explicaţia acestuia din urmă, aflaţi din următorul material.

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a povestit recent o întâmplare inedită din perioada în care abia absolvise cursurile Univeristăţii din Stanford.

La vremea respectivă, americanul lucra ca programator la o companie abia înfiinţată. Era programatorul tipic: priceput la munca sa, dar destul de dezordonat, scrie Business Insider.

Aşa se face că pe biroul lui Reed se adunau tot timpul căni de cafea rămase nespălate. În mod "miraculos", însă, o dată la câteva zile, găsea totul curat. Supriza a fost când, într-o dimineaţă, a constatat că nu femeia de serviciu îi spăla cănile, ci nimeni altul decât CEO-ul companiei.

"Tu mi-ai spălat tot timpul cănile?", a întrebat el. A primit un răspuns afirmativ, aşa că a vrut să afle şi de ce. "Era singurul lucru pe care îl puteam face pentru tine. Tu faci atât de multe pentru companie", i-a explicat CEO-ul.

Reed Hastings spune acum că aceea a fost una dintre cele mai importante lecţii de leadership pe care a primit-o vreodată.
În prezent, Hastings este CEO al platformei online Netflix. Anul trecut, americanul şi-a adăugat în conturi aproape 11,1 milioane de dolari, faţă de 7,7 milioane de dolari, în 2013, potrivit MEDIAFAX.

Creşterea veniturilor lui Hastings se datorează unei măriri a salariului său de la aproximativ 2 milioane de dolari, în 2013, la aproape 3 milioane de dolari, în 2014. De asemenea, Hastings a avut în 2014 beneficii de peste 8 milioane de dolari din tranzacţionarea opţiunilor pe acţiuni.

Pătrunderea platformei Netflix în domeniul conţinuturilor originale şi popularitatea de care se bucură serialele sale, precum "House of Cards" şi "Orange is the New Black", au remodelat industria televiziunii şi felul în care consumatorii privesc producţii de divertisment.

Gigantul american al streaming-ului, înfiinţat în 1997, care a început cu închiriere de DVD-uri, s-a implantat progresiv pe continentul american şi, din 2012, în câteva ţări din Europa - Marea Britanie, Irlanda, ţările scandinave şi Olanda. În 2014, serviciul a fost lansat în Franţa, Germania, Austria, Elveţia, Belgia şi Luxemburg.
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Schimbări în Legea învățământului pentru unii elevi: „Trebuie să fim mai serioși!”

astăzi, 16:50

Cu o deosebire: cine nu învață în timpul liceului Matematica intensiv, va da o probă mai simplă, un test scris care să le verifice noțiunile de bază. Profesoara de Matematică De...

PNL Botoșani, Valeriu Iftime: „Fiecare vot contează, dragi botoșăneni!” (Video)

astăzi, 16:02

„ Am votat pentru o țară în care să fim mândri că trăim , alături de un lider care chiar știe ce înseamnă progresul și care, mai presus de toate, pune cetățeanul pe ...

Tineri din Botoșani, arestați după ce noaptea trecută au lovit grav un bărbat! (foto)

astăzi, 15:31

Din cercetări a reieșit faptul că aceștia, în noaptea de 23 spre 24 noiembrie 2024, în timp ce se aflau în scara unui imobil, din municipiul Botoșani, împreună cu victima...