Şi-a lăsat cana murdară pe birou, iar preşedintele companiei i-a spălat-o. După acest gest, viaţa sa s-a schimbat

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a vorbit recent despre o lecţie de leadership pe care a primit-o în perioada în care era proaspăt absolvent al Universităţii din Stanford. Americanul şi-a amintit cum CEO-ul companiei la care lucra atunci i-a spălat, în secret, cănile de cafea pe care le lăsa pe birou. Care a fost explicaţia acestuia din urmă, aflaţi din următorul material.

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a povestit recent o întâmplare inedită din perioada în care abia absolvise cursurile Univeristăţii din Stanford.

La vremea respectivă, americanul lucra ca programator la o companie abia înfiinţată. Era programatorul tipic: priceput la munca sa, dar destul de dezordonat, scrie Business Insider.

Aşa se face că pe biroul lui Reed se adunau tot timpul căni de cafea rămase nespălate. În mod "miraculos", însă, o dată la câteva zile, găsea totul curat. Supriza a fost când, într-o dimineaţă, a constatat că nu femeia de serviciu îi spăla cănile, ci nimeni altul decât CEO-ul companiei.

"Tu mi-ai spălat tot timpul cănile?", a întrebat el. A primit un răspuns afirmativ, aşa că a vrut să afle şi de ce. "Era singurul lucru pe care îl puteam face pentru tine. Tu faci atât de multe pentru companie", i-a explicat CEO-ul.

Reed Hastings spune acum că aceea a fost una dintre cele mai importante lecţii de leadership pe care a primit-o vreodată.
În prezent, Hastings este CEO al platformei online Netflix. Anul trecut, americanul şi-a adăugat în conturi aproape 11,1 milioane de dolari, faţă de 7,7 milioane de dolari, în 2013, potrivit MEDIAFAX.

Creşterea veniturilor lui Hastings se datorează unei măriri a salariului său de la aproximativ 2 milioane de dolari, în 2013, la aproape 3 milioane de dolari, în 2014. De asemenea, Hastings a avut în 2014 beneficii de peste 8 milioane de dolari din tranzacţionarea opţiunilor pe acţiuni.

Pătrunderea platformei Netflix în domeniul conţinuturilor originale şi popularitatea de care se bucură serialele sale, precum "House of Cards" şi "Orange is the New Black", au remodelat industria televiziunii şi felul în care consumatorii privesc producţii de divertisment.

Gigantul american al streaming-ului, înfiinţat în 1997, care a început cu închiriere de DVD-uri, s-a implantat progresiv pe continentul american şi, din 2012, în câteva ţări din Europa - Marea Britanie, Irlanda, ţările scandinave şi Olanda. În 2014, serviciul a fost lansat în Franţa, Germania, Austria, Elveţia, Belgia şi Luxemburg.
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Cod Galben la Botoșani până marți dimineață, cu risc de inundații pe râul Prut!

astăzi, 13:25

Hidrologii au actualizat prognoza și au anunțat că există risc de inundații pe râul Prut, pe sectorul amonte acumularea Stânca-Costești. și au instruit Cod galben, din această sear...

Procesiunea Învierii la Botoșani, în a treia zi de Paști!

astăzi, 13:17

Întrucât, în 2025, prăznuirea Sfântului Gheorghe (23 aprilie) - ocrotitorul municipiului Botoșani, pică în Săptămâna Luminată, tradiționalul pelerinaj de Flo...

AI a realizat Topul celor mai mari 10 români din istorie. TREI sunt botoșăneni!

astăzi, 12:30

Inteligența artificială a realizat un Top 10 al celor mai mari români din istorie. „Acest top reflectă diversitatea contribuțiilor românești, de la lideri politici și milit...