Un nou val de angajări la Spitalul Județean de Urgență

Spitalul Județean a scos la concurs nu mai puțin de 17 posturi.

Este vorba despre: un post de asistent medical la Centrul de Sănătate Mintală - adulți, cu concurs pe 11 noiembrie, un post de asistent medical pe Secția Ortopedie, concurs pe 12 noiembrie, două posturi de asistent medical și un post de infirmier pe Secția ATI, cu concurs pe 13 noiembrie.

La Secția Chirurgie generală a fost scos la concurs un post de asistent medical și două posturi de infirmier, cu concurs pe 14 noiembrie. Iar la Blocul operator este vacant un post de asistent medical, cu concurs pe 18 boiembrie.

 

La UPU SMURD este disponibil un post de registrator medical, având concurs pe 19 noiembrie, la Compartimentul Audit este vacant un post de economist, cu concurs pe 20 noiembrie, iar la Compartimentul ORL copii un post de asistent medical debutant, cu concurs pe 21 noiembrie.

De asemenea, mai sunt vacante două posturi îngrijitor curățenie, având concurs pe 25 noiembrie, un post de electrician, cu concurs pe 26 noiembrie, un post de tâmplar, cu concurs pe 27 noiembrie și un post de asistent medical pe Secția ORL, al cărui concurs e programat pe 28 noiembrie.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Atenție! ITM face un anunț important pentru angajatorii botoșăneni!

Thursday, 18 September 2025

Pentru a veni în sprijinul angajatorilor care întâmpină dificultăți în procesul de migrare, ITM vă face cunoscut faptul că termenul de înscriere în Reges-Onlin...

PS Nichifor Botoșăneanul va sfinți o biserică din Botoșani!

Thursday, 18 September 2025

La finalul săptămânii viitoare, Presfințitul Părinte Nichifor Botoșăneanul, Episcop – Vicar al Arhiepiscopiei Iașilor va fi prezent în județul Botoșani. PS Nichifor Boto...

De ce femeile din Vaslui sau Botoșani câștigă mai bine decât bărbații!

Thursday, 18 September 2025

Salariile ieșenilor au trecut în 2024 de pragul simbolic de o mie de euro net pe lună, însă diferențele dintre sectoare sunt uriașe. În timp ce angajații din IT și comunicați...