Ministrul Muncii: Pensiile vor crește de la 1 septembrie 2019

Ministrul Muncii, Marius Budăi, a declarat duminică seară, la Antena 3, că Executivul va respecta calendarul majorării pensiilor, după temerile exprimate de opoziție cu privire la banii pentru plata pensiilor.

"Cifrele nu mint niciodata. Cifrele statistice nu fac politica. În 2016 valoarea punctului de pensie era 871 de lei. La 1 ianuarie 2017 punctul de pensie a fost majorat pana la 917,5 lei. La 1 iulie 2017, spre ghinionul celor de la PNL am mai majorat iar punctul de pensie cu inca 9% pana la valoarea de 1.000 lei. La 1 iulie 2018 am majorat la 1.100 de lei, in avans cu 6 luni. Daca am fi respectat ce spun colegii nostri de la PNL, ar fi trebuit ca la 1 ianuarie 2019 sa avem in plata valoarea de 1045 de lei. Cu aceasta valoare ar fi trebuit sa mergem pana la finalul anului 2019. Dar noi ce facem? Nu-i ascultam si de la 1 septembrie valoarea noua a punctului de pensie va fi de 1265 de lei", a declarat Marius Budăi.

Ministrul Muncii a adăugat că de la 1 septembrie 2019 pensia minimă va fi de 704 lei.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția ATOP Botoșani, după ce doi adolescenți au fost răniți într-un accident moto: „Nu vrem să sune acuzator” (Foto)

astăzi, 13:20

Luni după-amiază, doi adolescenți au fost răniți, în urma unui accident rutier petrecut în orașul Darabani. Cei doi adolescenți se aflau pe o motocicletă, evenimentul produc&aci...

Închidere de sezon moto la Botoșani, alături de întreaga comunitate! (Foto)

astăzi, 12:56

Comunitatea motocicliștilor, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică (ATOP) și Trust MC organizează, pe 25 octombrie, închiderea sezonului moto. Evenimentul va avea loc între ore...

Au tras pe dreapta un șofer care nu avea asigurare la mașină și a vrut să îi mituiască pe polițiști cu 300 de lei!

astăzi, 12:22

Astăzi, 21 octombrie, ofițerii de poliție din cadrul Direcției Generale Anticorupție – Serviciul Județean Anticorupție Botoșani au fost sesizați, prin sistemul telefonic Call-center ant...