Nova Apaserv, replică dură către ALDE. Societatea acuză organizația de calomnie și ia în calcul o plângere penală

Nova Apaserv, replică dură către ALDE. Societatea acuză organizația de calomnie și ia în calcul o plângere penală

Compania de utilitate publică SC Nova Apaserv SA din Botoșani a emis, vineri, un comunicat de presă prin intermediul căruia răspunde acuzațiilor formulate de biroul de conducere al filialei județene a ALDE. Societatea cere imperios demonstrarea celor prezentate într-o notă asumată public, susținând că, în cazul în care acestea nu pot fi argumentate de către politicieni, Nova Apserv va depune plângere sub aspectul comiterii infracțiunii de calomnie.

Redăm, în cele ce urmează, dreptul la replică al societății:

În ediţia din 21 mai 2020 în mass-media locală, a fost publicat articolul intitulat „Opriţi nedreptatea de la S.C. Nova Apaserv S.A. Botoşani! Stopaţi supraîncărcarea facturilor la apă” care include informaţii nereale, de natură să prejudicieze relaţia operatorului S.C. Nova Apaserv S.A. cu utilizatorii serviciilor de apă şi canalizare. Prin urmare, vă comunicăm următoarele:

Facturarea consumului de apă în condominii se face conform prevederilor imperative ale art. 17 alin. (16) lit. b din Legea 224/2015 de modificare a Legii 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare conform căruia operatorul are obligaţia ,,să repartizeze pe fiecare unitate imobiliară consumul de apă înregistrat de contorul montat la branşamentul condominiului; diferenţa dintre consumul înregistrat de contorul de branşament şi suma consumurilor individuale se repartizează egal pe unitate imobiliară şi se facturează individual”.

Pentru utilizatori care nu locuiesc în condominii facturarea cantităţilor de apă furnizată se face:

a) pe baza înregistrărilor contorului de branşament;

b) în baza criteriilor tehnice privind stabilirea cantităţilor de apă în sistem pauşal, astfel cum sunt stabilite conform normativelor în vigoare.

Precizăm că, afirmaţia referitoare la aşa zise ,,aranjamente cu marii consumatori’’ o considerăm ca fiind de o gravitate deosebită, în condiţiile în care facturarea cantităţilor de apă atât la persoane fizice cât şi juridice se face conform legislaţiei în vigoare aplicabile la nivel national.

Solicităm conducerii ALDE Botoşani să probeze afirmaţiile calomnioase şi să comunice toate informaţiile deţinute în legătură cu situaţia prezentată, în lipsa imposibilităţii de probare conţinutul comunicatului încadrându-se în sfera răspunderii penale.

Menţionăm că, în lipsa argumentării şi probării celor solicitate, S.C. Nova Apaserv S.A. Botoşani îşi rezervă dreptul de a formula plângere penală împotriva persoanei juridice emitente a comunicatului la care am făcut referire.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Un corp al Spitalului „Mavromati” intră în reabilitare. Unde va fi mutată activitatea?

astăzi, 14:41
119

De săptămâna viitoare încep lucrările de reabilitare a corpului de clădire care găzduiește bucătăria, dar și spălătoria Spitalului Județean „Mavromati” din Botoșan...

Posturi scoase la concurs într-o instituție din Botoșani!

astăzi, 14:22
254

Agenția pentru Protecția Mediului (APM) din Botoșani anunță faptul că în luna martie s-au vacantat în cadrul instituției două locuri de muncă. Este vorba despre două posturi de c...

Cum vrea un fost consilier al lui Costică Macaleți să schimbe pe furiș procedura de verificare a colaboratorilor Securității!

astăzi, 13:54
119

În timp ce Parlamentul numește șase noi membri în Consiliului Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii (CNSAS), în instituție mocnește un scandal legat de procedura de ...