Nova Apaserv, replică dură către ALDE. Societatea acuză organizația de calomnie și ia în calcul o plângere penală

Nova Apaserv, replică dură către ALDE. Societatea acuză organizația de calomnie și ia în calcul o plângere penală

Compania de utilitate publică SC Nova Apaserv SA din Botoșani a emis, vineri, un comunicat de presă prin intermediul căruia răspunde acuzațiilor formulate de biroul de conducere al filialei județene a ALDE. Societatea cere imperios demonstrarea celor prezentate într-o notă asumată public, susținând că, în cazul în care acestea nu pot fi argumentate de către politicieni, Nova Apserv va depune plângere sub aspectul comiterii infracțiunii de calomnie.

Redăm, în cele ce urmează, dreptul la replică al societății:

În ediţia din 21 mai 2020 în mass-media locală, a fost publicat articolul intitulat „Opriţi nedreptatea de la S.C. Nova Apaserv S.A. Botoşani! Stopaţi supraîncărcarea facturilor la apă” care include informaţii nereale, de natură să prejudicieze relaţia operatorului S.C. Nova Apaserv S.A. cu utilizatorii serviciilor de apă şi canalizare. Prin urmare, vă comunicăm următoarele:

Facturarea consumului de apă în condominii se face conform prevederilor imperative ale art. 17 alin. (16) lit. b din Legea 224/2015 de modificare a Legii 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare conform căruia operatorul are obligaţia ,,să repartizeze pe fiecare unitate imobiliară consumul de apă înregistrat de contorul montat la branşamentul condominiului; diferenţa dintre consumul înregistrat de contorul de branşament şi suma consumurilor individuale se repartizează egal pe unitate imobiliară şi se facturează individual”.

Pentru utilizatori care nu locuiesc în condominii facturarea cantităţilor de apă furnizată se face:

a) pe baza înregistrărilor contorului de branşament;

b) în baza criteriilor tehnice privind stabilirea cantităţilor de apă în sistem pauşal, astfel cum sunt stabilite conform normativelor în vigoare.

Precizăm că, afirmaţia referitoare la aşa zise ,,aranjamente cu marii consumatori’’ o considerăm ca fiind de o gravitate deosebită, în condiţiile în care facturarea cantităţilor de apă atât la persoane fizice cât şi juridice se face conform legislaţiei în vigoare aplicabile la nivel national.

Solicităm conducerii ALDE Botoşani să probeze afirmaţiile calomnioase şi să comunice toate informaţiile deţinute în legătură cu situaţia prezentată, în lipsa imposibilităţii de probare conţinutul comunicatului încadrându-se în sfera răspunderii penale.

Menţionăm că, în lipsa argumentării şi probării celor solicitate, S.C. Nova Apaserv S.A. Botoşani îşi rezervă dreptul de a formula plângere penală împotriva persoanei juridice emitente a comunicatului la care am făcut referire.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Cătălin Silegeanu lansează o provocare pentru botoșăneni: “Ce îți dorești de la viitorul tău Primar?”

astăzi, 17:15
77

Sunt politician tânăr, însă experiența  în afaceri de peste 15 ani m-a învățat să am o viziune legată de strategie, iar o strategie pe termen me...

Mesaj emoționant transmis absolvenților laurieni de conducerea Colegiului: „Veți pleca fără prea multe fotografii de final de an, dar noi credem că nu plecați fără nimic”

astăzi, 15:41
737

După săptămâni întregi de studiu online, elevii claselor a XII a au încheiat vineri, 29 mai, un nou capitol din viața lor, îndreptându-și pașii, ușor dar sigur, sp...

Încă 11 botoșăneni vindecați de coronavirus. Numărul celor autoizolați crește

astăzi, 15:23
232

Până sâmbătă, 30 mai, potrivit datelor centralizate de către Direcția de Sănătate Publică, la nivelul județului Botoșani, dintre cele 750 de persoane au fost testate pozitiv cu C...