Operatorul de apă de la BotoÈ™ani a anunÈ›at astăzi că suspendă începând cu data de 12.03.2020, până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, È™i activităţile de relaÅ£ii cu publicul care implică constatări/verificări la domiciliul clienÅ£ilor.
“Este vorba de citirea semestrială a contoarelor din condominii cu precizarea că facturarea consumului se va face în baza indexurilor declarate de către clienÅ£i telefonic sau on-line iar în lipsa acestora, facturarea se va face din oficiu”, a explicat compania într-un communicat de presă.
De semenea, primirea cererilor de citiri în condominii vor fi suspendate la ghiÅŸeul Relatii cu Publicul, acestea putând fi transmise on- line.
“Eventualele recalculări se vor efectua în condiÅ£iile transmiterii ataÅŸat la cerere, a fotografiilor contoarelor din care să se observe în clar seria contorului, sigiliul aplicat ÅŸi indexul acestuia. Programările pentru verificarea metrologică periodică a contoarelor din apartamente, pentru clarificări clienÅ£ii fiind rugaÅ£i să se adreseze on-line” a mai adăugat Nova Apaserv.
Operatorul sistează pe aceeaÅŸi perioadă audienÅ£ele ÅŸi activitatea de relaÅ£ii cu publicul din cadrul compartimentului de Recuperări CreanÅ£e, respectiv compartimentul RelaÅ£ii Publice Comunicare, clienÅ£ii fiind rugaÅ£i să ne contacteze on-line, având la dispoziÅ£ie pagina de internet www.apabotosani.ro., ÅŸi adresele de e-mail nova@apabotosani.ro ÅŸi relatii@apabotosani.ro.
